Κυριακή, 28 Μαρτίου 2010

*Ο ΓΑΜΟΣ (part 1)



 Τρεις φίλες μου παντρεύονται μέσα στο καλοκαίρι. Με αφορμή λοιπόν τις συζητήσεις που κάναμε και το style analysis που έπεσε, σκέφτηκα να σας μεταδώσω ορισμένα συναισθήματα επί του θέματος. Βλέπετε, έχω κάνει ήδη το βήμα...
 Μετά την πρόταση που θα δεχτείτε, (εύχομαι να σας γίνει αυθεντικά και με στυλ), το πρώτο που θα καρφωθεί στο μυαλό σας είναι το νυφικό. Φυσικά υπάρχει και η κατηγορία που έχει καταλήξει στο σχέδιο του νυφικού από τα 16, αλλά μάλλον αυτά τα κορίτσια δεν γνωρίζουν την ύπαρξη  αυτού του blog... 
Η αναζήτηση ξεκινά με εσάς μπροστά σε  μια στήλη bridal περιοδικά, τις φίλες ή τον gay κολλητό σας, αδερφές, ξαδέρφες, μαμάδες κτλ. γύρω σας και ατμόσφαιρα γενικής χαράς. Η οργάνωση του γάμου σας ακόμη κι όταν επιλέξετε να γίνει σε στενό κύκλο είναι μια ιδιαίτερη διαδικασία. Έχω δει τα πιο cool άτομα να χαρακτηρίζονται psychotic λόγω άγχους προετοιμασίας.

 wedding planning
                                            -what not to do!-
-μην ονειρεύεστε υλικά ή συνθήκες που απέχουν από το το κοινό ταμείο του γάμου (καλό είναι να ορίζεται ένα τέτοιο ταμείο από το ζευγάρι και τις οικογένειες). Δηλαδή, ωραίος θα ήταν ο γάμος σας στην Πάτμο αλλά who pays the bill??


 - μην σας τρελαίνει η ιδέα του νυφικού. Αντί να ψάχνετε  το super  φόρεμα, σχηματίστε στο μυαλό σας το ευρύτερο σκηνικό του γάμου. Όταν ξεκαθαρίσει το τοπίο από τα  διλλήματα κοντό vs  μακρύ,στενό  vs  φαρδύ και καταφέρετε να συνδυάσετε το νυφικό, τα μαλλιά και τα παπούτσια με -----> το τοπίο, το wedding concept και τον γαμπρό (!), είστε σε καλό δρόμο.

- μην σνομπάρετε τις τυπικές διαδικασίες και τα ελληνικά έθιμα. Από το πιστοποιητικό αγαμίας(!) που είναι το πρώτο που θα χρειαστείτε, μέχρι τα thank you notes που θα στείλετε μετά το γάμο,όλα θα σας φανούν καινούρια. Φροντίστε να απολαύσετε την κάθε στιγμή με κέφι,μοιραστείτε τη χαρά ζητώντας τη βοήθεια μεγαλύτερων ηλικιακά ανθρώπων και μην θεωρήσετε μπανάλ  να τηρήσετε τις παραδόσεις του τόπου σας, είναι τιμή σας και δείγμα πολιτισμού. Όσο για τις κρίσεις άγχους που κάποιες στιγμές θα σας καταβάλλουν, φροντίστε να είναι για σοβαρό λόγο και όχι γιατί η σατέν κορδέλα για τις μπομπονιέρες που παραγγείλατε ήρθε σε γυαλιστερή ποιότητα και όχι ματ...

- μην φτάσετε στο άλλο άκρο προσπαθώντας να πραγματοποιήσετε την super στυλιζαρισμένη ατμόσφαιρα. Δηλαδή, το πρώτο wedding concept που θα σκεφτείτε περιλαμβάνει  εσάς,αυτόν και λίγους καλούς φίλους. Ευτυχώς για εμένα είχα παράδειγμα προς αποφυγή. Πριν το δικό μου γάμο, ένα φιλικό ζευγάρι έζησε την φαντασίωση και παντρεύτηκε προσκαλώντας  τους συγγενείς μόνο στην εκκλησία και αποκλειστικά νέους φίλους στο πάρτυ. Προς μεγάλη μου έκπληξη, δεν θύμιζε wedding party αλλά just another party...εύλογα τώρα θα με ρωτήσετε  "χρειάζομαι την kitsch θεία και τα τρελά παιδιά του ξαδέρφου του μπαμπά μου;;;;" Εσείς σίγουρα όχι, αλλά αν θέλετε να σεβαστείτε τις κοινωνικές υποχρεώσεις των γονιών σας και να τους κάνετε να καμαρώνουν διπλά, μην τους το στερείτε. Προωθήστε ως μασκότ περίεργες φιγούρες συγγενών (κάθε οικογένεια έχει τουλάχιστον τρεις) και διασκεδάστε το με τους φίλους σας. Όσο για το σενάριο αμμουδιά, δέκα άνθρωποι και εσάς ξυπόλητη νύφη σαν τη Cindy Crawford, κρατήστε το για κάποια από τις μελλοντικές σας γαμήλιες επετείους (hopefully!).




PROFESSIONAL ADVICE
Για ένα χεράκι βοηθείας στην οργάνωση του γάμου σας και αν το budget σας το επιτρέπει, μπορείτε να επικοινωνήσετε με έμπειρους wedding planners. Tονίζω το "έμπειρους" γιατί πολλοί προσπαθούν να κάνουν επάγγελμα την οργάνωση γάμου, αλλά λίγοι είναι άξιοι της εμπιστοσύνης σας... 


H Κ. Litsa Floris και η ομάδα της μπορεί να αναλάβει την κάθε λεπτομέρεια της τελετής και του πάρτυ, δίνοντας το μοναδικό κοσμοπολίτικο αέρα που χαρακτηρίζει τη δουλειά της. Προσωπικά, αναγνωρίζω το Floris signature style μόλις λάβω την πρόσκληση των event που διοργανώνει και προδιατίθεμαι θετικά. Ανακαλύψτε την international εταιρία Floris στη διεύθυνση, www.florisspecialevents.com



Κλείνοντας, το μόνο που θα ήθελα να θυμάστε είναι ότι ο γάμος είναι μια διαδικασία ικανή να σφραγίσει μόνο σχέσεις ανθρώπων που έχουν περίπου το ίδιο ηθικό υπόβαθρο. Αν συμφωνείτε και σε άλλα σημεία, υπέροχα. Αν όχι, θα έχετε το χρόνο να το δουλέψετε εν καιρώ. Κι ενώ τίποτα δεν εγγυάται τo "live happily ever after", εγώ θα σας ευχηθώ να περάσετε ονειρεμένα την ημέρα του γάμου σας και στα μάτια του future husband να μοιάζετε με  το κοριτσάκι της φωτογραφίας σε όλη τη διάρκεια της κοινής σας ζωής .............

Τρίτη, 23 Μαρτίου 2010

All time classic spring/summer hats


Υπάρχει ένα καπέλο που φοριέται και εκτός πλαζ. Μπορείς να το φορέσεις άνετα και στην πόλη. Το καπέλο αυτό λέγεται fedora και έχει φορεθεί  από δεκάδες χαρακτήρες των film noir, (ξέρετε, καμπαρτίνα, τσιγάρο και ημίφως) αλλά και από τον Freddy Crueger ! Αν ακόμη δεν καταλάβατε ποιο είναι, να σας θυμίσω  το καπέλο του  Ιndiana Jones. Αυτό!


Η εμπορική εκδοχή βέβαια ενός fedora hat είναι πολύ πιο ανάλαφρη σχεδιαστικά, γεγονός που μας ωθεί να βάλουμε χέρι στις ανδρικές γκαρνταρόμπες και να το κάνουμε δικό μας.  Fedora τύπου hats, με το χαρακτηριστικό βαθούλωμα μπροστά στις δύο πλευρές, βρήκα σε πολλά μαγαζιά. Περπατώντας το πρωί στην αγορά του κέντρου είδα τέτοια καπέλα στη βιτρίνα του Accessorize, του Zara, του Max & co, του Emporio Armani και του Lacoste. Όμορφα καπέλα τέτοιου τύπου βρίσκει κανείς σχεδόν κάθε άνοιξη στις Gucci boutiques αλλά και σε καπελάδικα τύπου Σταμίον (από το μικρό Σταμίον στην πλατεία Αγίας Σοφίας αγόρασα πέρυσι ένα fedora  22 ευρώ  που φυσικά δεν "έβγαλε"  το καλοκαίρι, αλλά είχε πολύ συμπαθητικό σχέδιο).


Γενικά στην περίπτωση του καπέλου, το φοράς, καθρεφτίζεσαι και διερωτάσαι : μήπως φέρνω σε θεία από το Σικάγο;;;;; αν έχετε έστω και την παραμικρή αμφιβολία, αφήστε το να αγοραστεί από καμία 90χρονη που ξέρει και πως να το φορέσει, ή διακοσμήστε με αυτό τον τοίχο του εξοχικού σας (εκεί κατέληξε τουλάχιστον η δική μου συλλογή από αφόρετες καπελαδούρες...).  

Αυτό που αποτελεί σίγουρα ασφαλέστερη επιλογή είναι τα ανδρικά καπέλα. Έχουν πάντα πιο μικρό γείσο και είναι safe bet χωρίς λουλούδια και  φιόγκους. Το panama hat δηλαδή που φορούσε ο Ορέστης Μακρής στην cult movie η θεία από το Σικάγο θα ήταν μια χαρά σήμερα στη ντουλάπα μας! Aπίθανα καπέλα τα panama! To λευκό χρώμα τους με  σήμα κατατεθέν τη μαύρη κορδέλα σε κερδίζει αμέσως. Όταν το φοράς νιώθεις δυναμική, ξεχωριστή και με στυλ. Για να διακρίνετε δε,  την άριστη  ποιότητα ενός original super fino panama hat ανάμεσα σε πολλές κινέζικες εκδοχές που κυκλοφορούν στην αγορά, δοκιμάστε να περάσετε το καπέλο μέσα από ένα δαχτυλίδι. Ένα ποιοτικό panama περνάει το τεστ γιατί  είναι τόσο φίνο και μαλακό που επανέρχεται στο αρχικό του σχήμα!  Why don't you take a look,  http://www.hartfordyork.com/ ή στο  http://www.lockhatters.co.uk/  για υπέροχα καπέλα αλλά και καταπληκτικά ρετρό κουτιά.

Ένα άλλο καπέλο που δεν βρίσκεις εύκολα στην Ελλάδα, αλλά  πιστεύω ότι  ταιριάζει με τη sporty chic διάθεση που  έχουμε κάθε  Πάσχα, είναι το visor. Σίγουρα κάπου θα το έχετε δει, υπάρχει και η 80's  εκδοχή του από fluo πλαστικό!

                                            
Gucci visor hat $160

Τέλος, υπάρχει και ένα ακόμη καπέλο που μου αρέσει και θέλω να συμπεριλάβω στα "φορέσιμα".
Αναφέρομαι στο supersize ψάθινο καπέλο που έχει τεράστιο γείσο και φοριέται με μεγάλα γυαλιά, σε prive παραλία ή πισίνα. Το φόρεσε topless η  Rene Rousso στην ταινία Τhe Thomas Crown Affair στην ηλιοθεραπεία, με σκοπό να αποπλανήσει τον κακομαθημένο Pierce Brosnan.
Και φυσικά το πέτυχε...




Άσχετο με τα καπέλα, αλλά επειδή ξέρω ότι θα με ρωτήσετε τι μάρκα είναι τα βραχιολάκια της Lily Donaldson στην πρώτη photo του άρθρου, να σας πω ότι είναι τα entrance bracelets  από τις συναυλίες ενός music festival. 
So start collecting yours from the next concert! )

Πέμπτη, 18 Μαρτίου 2010

*La dolce vita

LE SIRENUSE HOTEL POZITANO

Η πρώτη αχτίδα του ήλιου που έμοιαζε πιο ανοιξιάτικη ανάμεσα  στις χειμερινές,  μου την έκανε τη ζημιά. Η άνοιξη μπήκε σήμερα στο δωμάτιο και στη ζωή μου. 
Όταν αυτό συμβαίνει, το πρώτο σύμπτωμα είναι η αφηρημάδα αλλά και η εσωτερική αναζήτηση που μεταφράζεται από τους έξω ως-----> 1.κοιμάται όρθια, 2.κάτι έχει, 3.έτσι είναι αυτές οι καλλιτεχνικές φύσεις, κάθε τόσο χάνονται στον κόσμο τους...
Το δεύτερο σύμπτωμα είναι χειρότερο γιατί έχει και συνέπειες. Αδυναμία στο να αντεπεξέλθω στις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις. Κοινώς, όταν μπει η άνοιξη δεν μπορώ να δουλέψω. Μπορώ βεβαίως να παραστήσω την εργαζόμενη, αλλά μεταξύ μας τα μυαλά μου είναι σε μεσημεριανές σιέστες κάτω από τον ήλιο...


Κάπου μεταξύ όρθιου ύπνου και fake ξύπνιου, ταξίδεψα σήμερα στο Pozitano. Κάθισα στο μπαλκονάκι μου  για πρωινό και ήταν η ώρα 1.00 (δική μου είναι η φαντασίωση, το πρωινό σερβίρεται πλήρες και ότι ώρα θέλω). Στη διάρκεια της ημέρας έκανα βόλτα στα στενά, μύρισα τις διάσημες λεμονιές και δοκίμασα αμέτρητα χειροποίητα  σανδάλια. Ενδιάμεσα έφαγα gelato nocciola - mango και για βραδινό sea food grilliato με συνοδεία του αγαπημένου μου  Βrunello di Μoltancino (δική μου είναι η φαντασίωση, θα πιω κόκκινο κρασί με τα ψαρικά). 
To μόνο που υποχρεωτικά μου απέσπασε την προσοχή από την προσομοίωση και με κάθισε  σοβαρή μπροστά στο lap top,ήταν ένα προκαθορισμένο επαγγελματικό ραντεβού . Όταν αυτό τελείωσε, επανήλθα στο όνειρο και μια μόνο ηλεκτρονική διεύθυνση ήθελα να πληκτρολογήσω. www.lesirenuse.com 
Zαλισμένη από τα χρώματα και τα αρώματα του ιταλικού παραδείσου, σκέφτηκα πως θα ήταν ωραία  να κάνω μια  απόπειρα κράτησης ενός δίκλινου δωματίου, για το σαββατοκύριακο που μας έρχεται  (δική μου είναι η φαντασίωση, έχω όλα τα μέσα και καμία υποχρέωση, μπορώ άρα να φύγω απρογραμμάτιστα σε 2 ημέρες). MARCH 2010, FRIDAY 19 - SUNDAY 21, check availability------> NO ROOM AVAILABLE, HOTEL SOLD OUT !!!!!!!!....


Συγγνώμη τι θα πει, no room available, δηλαδή αν εγώ όντως ήθελα να ξυπνήσω στο Pozitano το Σάββατο  δεν θα μπορούσα;;; κι αν είναι έτσι ποιο από τα επόμενα σαββατοκύριακα μπορώ;;; 

Προς μεγάλη μου έκπληξη το request μου απορρίφτηκε αρκετές φορές ώσπου να με δεχτούν, στις 23 - 25 Απριλίου με τιμή $1011 per night για τη breakfast inclusive junior suite superior with private terrace (δική μου η φαντασίωση, αυτό είναι το δωμάτιο που επέλεξα).


GRAND HOTEL QUISISANA CAPRI
                                 
Το  βράδυ στο σπίτι συνέχισα να ονειρεύομαι ιταλικά ανοιξιάτικα ηλιοβασιλέματα. Ένα campari soda θα το πιω, έστω και εικονικά. Αυτή τη φορά δοκίμασα την τύχη μου στο Κάπρι. Διεθνής προορισμός με εκπληκτικά spa hotels και ατμόσφαιρα 60's ευημερίας. Το ξενοδοχείο όμως που έχει τη βαβούρα και τον κοσμοπολίτικο αέρα που θέλω είναι ένα. Στο no 2 της οδού Camerelle, από όπου παρελαύνουν όλοι όσοι θα βρίσκονται την ίδια περίοδο στο νησί, βρίσκεται  η σταθερή αξία Grand Hotel Quisisana! www.quisisana.com.
 Εκεί θα μαυρίσω στην κρυμμένη πισίνα και εκεί θα λιώσω στο spa. Στο σούρουπο θα εξερευνήσω όλα τα κοντινά σοκάκια και θα βρεθώ μπροστά στη θρυλική boutique Parissiene. Εκεί θα παραγγείλω στα μέτρα μου το original "capri παντελόνι" που φορούσε η Audrey σε μαύρο  και η Jackie Ο σε άσπρο. Λίγο πιο πάνω από την κεντρική Piazzetta θα βρω το διώροφο outlet κατάστημα RUSSO που μαζεύει κάθε τόσο τα υπόλοιπα των designer καταστημάτων του νησιού και τα πουλάει με έκπτωση 70%. To ίδιο βράδυ οι σερβιτόροι του αιώνιου hotspot εστιατορίου Villa Verde (www.villaverde-capri.com) θα μου τραγουδήσουν  live το "Una notte a Napoli" και θα μου σερβίρουν  σπιτικό  tiramisu και παγωμένο linoncello (δική μου είναι η φαντασίωση, θα μου τραγουδήσουν χωρίς να έχω γενέθλια). 
Τι γίνεται όμως με την διαθεσιμότητα; Mήπως πάλι κανονίζω χωρίς τον ξενοδόχο;;;;Ακριβώς!
H πλησιέστερη ημερομηνία που θα μπορούσα να φιλοξενηθώ στο Quisisana είναι 16 - 18 Απριλίου, σε junior suite pool side,  πληρώνοντας για τη διαμονή μου 650 ευρώ per night.
                                        
ΗΘΙΚΟ ΔΙΔΑΓΜΑ


Κάποτε ο σοφέρ του Rockefeller τον ρώτησε πως είναι άραγε να μένεις σε μια πολυτελή έπαυλη. Εκείνος τότε του απάντησε,  "αν πραγματικά μπορούσες να νιώσεις  πως είναι, θα κατοικούσες ήδη σε μια, αυτή θα ήταν το σπίτι σου". 
Έτσι κι εσείς, φανταστείτε  ότι ετοιμάζεστε για  ταξίδι, νιώστε με όλες σας τις αισθήσεις την εμπειρία και σύμφωνα με τον Rockefeller είναι θέμα χρόνου να συμβεί και στην πραγματικότητα! 


Μόνο μην το κάνετε όλες μαζί γιατί μπορεί να δημιουργηθεί πανικός στις κρατήσεις  ;-)
(ένας άλλος τίτλος που θα ταίριαζε στο άρθρο είναι---> Η κρίση, κρίση αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία!)

Σάββατο, 13 Μαρτίου 2010

*Scent of a woman

Η σχέση που έχει ο εγκέφαλος με τους μηχανισμούς όσφρησης αποτελεί μυστήριο. Το πως μυρίζοντας, μπορείς να ανοίξεις ξεχασμένα κεφάλαια αναμνήσεων, αποτελεί μεγαλύτερο μυστήριο. Μου συνέβη προχθές όταν  συνάντησα την υπερήλικα πια καθηγήτρια των γαλλικών, με την οποία είχα φοβερή χημεία στο σχολείο. L' air du temps - Nina Ricci. Την αγκάλιασα και το άρωμα  της με γύρισε πίσω στα θρανία...


Μας συμβαίνει συχνά χωρίς να το συνειδητοποιούμε. Θυμόμαστε αιώνια τo after shave εκείνου του ψεύτη έρωτα που κάποτε μας πόνεσε και το έχουμε (ξανα)μυρίσει όλες κρυφά, σε κάποιο πολυκατάστημα καλλυντικών. Είμαι επίσης σίγουρη ότι, αν οι μυρωδιές των πόλεων θα μπορούσαν να κλειστούν σε μπουκαλάκια  θα ξεχώριζα τη μυρωδιά της Νέας Υόρκης από εκείνη της Κωνσταντινούπολης... Αυτό πρέπει να έχουν στο νου τους οι αρωματοποιοί και "παίζουν" μαζί μας δημιουργώντας  αυτό που θέλουμε να νιώθουμε και να θυμόμαστε ...


 Πως ήθελαν να νιώθουν οι μαμάδες μας τη δεκαετία του 70; Ήθελαν να αισθάνονται απελευθερωμένες και sexy. Η REVLON λάνσαρε τότε την Charlie,μια κολώνια πολύ διαφορετική από τις υπόλοιπες και αυτές την ψεκάζαν ακόμη και στα σιδερωμένα μαλλιά τους! Το 80 ; Ποιό άρωμα θα ταίριαζε με τόση βάτα και με  το νέο ρόλο της γυναίκας καριέρας, που ήξερε πια  τι θα πει Wall Street ;;;;; O οίκος  Dior δημιούργησε  το Poison με σκοπό να  σπάσει τις ανδρικές μύτες και να τους τη "σπάσει" ελαφρώς... Λίγο αργότερα, στην αρχή των 90's τι άλλαξε ; Όλα αρχίζουν  να μοιάζουν πιο cool, το τοπίο καθαρίζει και τα αρώματα επαναπροσδιορίζονται. Φρέσκα και unisex, όπως ακριβώς θέλαμε τότε τις στιγμές μας. Όπου κι αν στεκόσουν μύριζες το Ck One του Calvin Klein και το μακράς διαρκείας  L'eau d' Issey του Miyake... 


Tα αρώματα, μας αρέσουν ή όχι για κάποιο λόγο. Ο λόγος αυτός συνδέεται πάντα με τις αναμνήσεις μας. Ενώ στην Αμερική κάνουν θραύση τα πολύ γλυκά αρώματα (βλέπε sweet apple pie των παιδικών τους χρόνων), στην Ιαπωνία απορρίπτονται μαζικά. Βλέπετε, οι Ασιάτες ικανοποιούν την αίσθηση της όσφρησης όταν ανακαλύπτουν  τις πλησιέστερες μυρωδιές στο green tea και στο άοσμο tofu...Τα best sellers βέβαια στην ιστορία των αρωμάτων είχαν πάντα σύμμαχο τη δήλωση μιας super star του καιρού τους. "All i wear to bed are two drops of Chanel no 5", δήλωσε κάποτε λάγνα η Marilyn Monroe, εξασφαλίζοντας τουλάχιστον έναν ακόμη αιώνα πρωτιάς  στις πωλήσεις του πέμπτου εκείνου δείγματος, που κάποτε επέλεξε η Madame Coco ως άρωμα της.


Τι άλλο όμως επικρατεί σήμερα στον

κόσμο των αρωμάτων;


Αμείωτα πουλάει το Angel του Thierry Mugler, που όλες έχουμε αγοράσει πάνω από μια φορά και  έχουμε φυλάξει τουλάχιστον ένα μπουκάλι του σε σχήμα αστέρι. Εκτός από την τεράστια επιτυχία της σειράς Αngel, οι πληροφορίες μου θέλουν τον μετρ των αρωμάτων Μugler να δημιουργεί μια minimal νέα σειρά βασισμένη στη unisex Mugler Cologne. Αυτή τη σειρά μπορούμε να απολαύσουμε  αποκλειστικά σε μπάνια πολυτελών ξενοδοχείων ανά τον κόσμο και είναι η hotel line που επέλεξε για το ξενοδοχείο του ο bon vivant ιδιοκτήτης του 5* DOMOTEL LES LAZARISTES στη Θεσσαλονίκη-----> σίγουρος για το πόσο πολύ θα μας εντυπωσίαζε! http://www.domotel.gr/


Ένα άλλο αγαπημένο best seller άρωμα που μας εξοικείωσε με τις μυρωδιές της ιταλικής ριβιέρας είναι το Light Blue των Dolce & Gabbana. Ακόμη,  στην παγκόσμια λίστα με τα πιο hot αρώματα και τρελές πωλήσεις συναντάμε το Beautiful της Εstee Lauder και το Romance του Ralph Lauren.
 Για λιγότερο αναγνωρίσιμα, αλλά εξίσου υπέροχα αρώματα,  θυμηθείτε τα ονόματα των Annick Goutal (http://www.annickgoutal.com/)  και Jo Malone ( http://www.jomalone.co.uk/ ). Στις υπέροχες μυρωδάτες μπουτίκ τους, πωλούνται αρώματα, κεριά και  αφρόλουτρα που απογειώνουν τo στυλ του μπάνιου μας! Αυτόματα, αποτελούν σταθερούς προορισμούς για τα δώρα μου και πιστεύω ότι οι mini συσκευασίες της συλλογής τους θα μπορούσαν να προσφερθούν ως - ultra chic -  μπομπονιέρες.


Άλλες  μυρωδιές που μου προκάλεσαν έκπληξη είναι αυτές της εταιρίας Clean. Φανταστείτε φρεσκοπλυμένα  ρούχα, ζεστές μυρωδάτες πετσέτες που μόλις βγήκαν από το στεγνωτήριο και σαπούνι υπό μορφή αρώματος! Το πανέξυπνο concept αυτής της εταιρίας σε κάνει να θέλεις να  αποκτήσεις τα αρώματα της  και να ψεκάσεις με αυτά, όλους όσους ξέρεις και δεν ξέρεις! Θα τα βρείτε στο Ηarvey Νichols  ή στο http://www.cleanperfume.com/.


Υπάρχουν όμως και τα άτακτα concept... H γαλλική εταιρία Etat Libre d'Orange βγάζει τη γλώσσα στον καθωσπρεπισμό των συναδέλφων αρωματοποιών και λανσάρει μια σειρά με kinky ονομασίες και συσκευασίες. Putain de palaces ( πόρνη ακριβών ξενοδοχείων! ), Jasmin et Cigarettes, ( γιασεμί και τσιγάρα!), Vraie Blonde ( αληθινή ξανθιά !) είναι μερικά από τα ονόματα των αρωμάτων,της προκλητικής σειράς που θα ξυπνήσει την πιο sensual πλευρά σας. Ναι, σας το υπενθυμίζω, έχετε και τέτοια πλευρά ;-)   www.etatlibredorange.com


Και πάμε τώρα να δούμε τι σκαρφίστηκε ένας από τους πιο sexy ανθρώπους και style opinion leader του πλανήτη. 4 διαφορετικά αρώματα με βάση το musk, ( ελληνιστί τον μόσχο ), έρχονται να αποπλανήσουν και τον τελευταίο a-sexual ! Μύρισα πρόσφατα στο attica, την τετράδα του Tom Ford και δηλώνω για ακόμη μία φορά follower ! Σίγουρα θα σας αρέσει ένα από τα 4  MUSK . Πολύ! Πέρα όμως από τον Tom Ford που βρίσκουμε sexy ότι κι αν κάνει, όλες οι κοινές απόπειρες για τη δημιουργία ενός πραγματικά σαγηνευτικού αρώματος σχετίζονται με τις φερομόνες. Αυτές είναι υπαίτιες για την έλξη ή την απέχθεια που νιώθουμε όταν βρεθούμε ο ένας κοντά στον άλλο. (όποιος δεν παραδέχεται ότι ο άνθρωπος ανήκει στο ζωικό βασίλειο, καιρός να αναθεωρήσει!). Αν πιστεύετε στις φερομόνες μέσα σε μπουκάλια,  μπορείτε να αγοράσετε τα promising ειδικά αρώματα σε όλα τα ενημερωμένα sex shops, ή on line και να παραλάβετε το πακέτο σας με απόλυτη αχεμύθεια! 
Aς αποκαλύψουμε και μια : η πιο cool κολώνια φερομόνων  έμαθα ότι είναι σουηδική , λέγεται Saturday Night Lotion και φτιάχτηκε ειδικά για τους clubbers. Τη συνοδεύει ειδικό βραχιολάκι που ψεκάζεις καλά, με αποτέλεσμα εσύ να χορεύεις και τα ανυποψίαστα θύματα να συνωστίζονται γύρω σου...;-)))
   
 Τι δεν είπαμε; Tον τρόπο που φοράμε το άρωμα μας! Ο κανόνας λέει ότι όσο πιο ενυδατωμένο είναι το δέρμα μας, τόσο περισσότερο διαρκεί το άρωμα μας. Όπως βέβαια ήδη γνωρίζετε, αν συνδυαστεί  με την ίδια κρέμα σώματος και το ίδιο shower gel μυρίζει πολύ περισσότερο. Το πιο fun gadget που βρήκα ποτέ, ειδικό στο να κρατάει περισσότερο το άρωμα μας, λέγεται Braza Perfume Brooch. Πρόκειται για μια καρφίτσα από στρας που στο εσωτερικό της τοποθετείς ένα ειδικό μικροσκοπικό σφουγγαράκι βουτηγμένο στο άρωμα σου. Η κρυφή αυτή καρφίτσα τοποθετείται στο σουτιέν σου και κανείς δεν γνωρίζει γιατί μυρίζεις τόσο έντονα! Δείτε το από κοντά στα Ηondos Center. www.brazabra.com
braza perfume brooch

Μάλλον, όλα αυτά που περιέγραψα έχουν εφευρεθεί για να στηρίξουν το αρχικό επιχείρημα που θέλει τα αρώματα να ζωντανεύουν αναμνήσεις...Είναι φοβερή η μνήμη της όσφρησης, μην την υποτιμάτε! Άλλωστε, όσο κι αν θέλουν οι καιροί να σνομπάρουν οτιδήποτε designer και ακριβό  πάνω μας, το άρωμα που αγαπάμε και υπογράφει τις στιγμές μας δεν  το αλλάζουμε με τίποτα...  
- Eκτός αν φοράτε κι εσείς, αυτό που φόρεσε και η Katie Holmes στο γάμο της, οπότε θα σας συμβούλευα να το ξανασκεφτείτε :


Clive Christian, the world's most expensive perfume...! $215.000

*Αναμφίβολα μετά από δοκιμές δεκάδων δειγμάτων, είμαι λάτρης των προϊόντων ομορφιάς και έμαθα να ξεχωρίζω το αξιόλογο ! Ωστόσο, οι απόψεις του παραπάνω post τοποθετούνται χρονικά την περίοδο που γράφτηκε. Για σύγχρονες τάσεις σχετικά με καλλυντικά προϊόντα περιηγηθείτε στις σελίδες του eshop μου www.hautenature.net.
 Εκεί, η βιολόγος αδερφή μου Ειρήνη Πασχαλέρη, επιλέγει καλλυντικά με όρο να μην περιέχουν χημικά στη σύστασή τους. SEE YOU ALL THERE !

Δευτέρα, 8 Μαρτίου 2010

RED CARPET 2010

To ποιος πήρε ποιο όσκαρ  το είδατε χθες, ή το ακούσατε σήμερα. Το τι φορέθηκε στο κόκκινο χαλί πριν την απονομή, θα έχετε το χρόνο να το αναλύσετε όταν τυπωθούν στο χαρτί των αγαπημένων σας περιοδικών οι φωτογραφίες...Τι παρατήρησα εγώ;


Αν εξαιρέσουμε τις μακρυμαλλούσες παρουσιάστριες των αμερικάνικων καναλιών που έπαιρναν τα interviews  και ορισμένες λατίνες όπως τη Mariah Carey που εμφανίστηκε με ακινητοποιημένες  μπούκλες από το hair spray , στην πλειοψηφία τους οι σταρ που μας αρέσουν είχαν μαζεμένα τα μαλλιά τους. Ή αν δεν ήταν signon, ήταν πολύ απλά χτενισμένα, γυαλιστερά και χωρίς όγκο---> βλέπε Sandra Bullock.  Τα χρώματα δε, που επέλεξαν να φορέσουν ήταν μεταλλικά και  "ενδιάμεσα" ,π.χ., προτίμησαν το σάπιο μήλο και το γρι μοβ από το καθαρό φούξια ή το ηλεκτρίκ. Τα κοσμήματα τους ήταν διαμαντένια, επίσης σε πιο ήσυχο τόνο . Τα καθαρά, λαμπερά δεσίματα αντικαταστάθηκαν από vintage, σκοτεινά και σκαλιστά. 


Από τη φετινή απονομή θα θυμάμαι, το δίχρωμο Dior Couture φόρεμα της fashion diva Sarliz Theron, - με τα δύο τρισδιάστατα τριαντάφυλλα στη θέση του στήθους -, τo  εκρού / μαύρο φόρεμα της Diane Kruger που φώναζε Chanel από χιλιόμετρα, το εξώπλατο  επίσης  Chanel Couture που ανέδειξε τη γυμνασμένη πλάτη της Sarah Jessica Parker, τον σύγχρονο αέρα και τα σκουλαρίκια της boho Maggie Gyllenhaal και  τη μεσογειακή Penelope Cruz που επέλεξε 
(βαρετό), κλασσικό μπορντό Donna Karan φόρεμα,  μην προκαλώντας μας καθόλου!  
 GET INSPIRED 
 (πριν στολιστείτε για γάμους ή άλλες black tie περιστάσεις! )
Καλή μας Εβδομάδα!

Παρασκευή, 5 Μαρτίου 2010

*FINDING WONDER(JEANS)LAND!



Την πρώτη φορά που πάλεψα για το τέλειο τζιν παντελόνι πήγαινα στην Πρώτη λυκείου. Ήταν ένα levis 501 με ένα κόκκινο εμπριμέ φουλάρι, ραμμένο στην πίσω τσέπη. Το κατάστημα όπου βρισκόμουν είχε ένα πατάρι και η πρόβα γινόταν εκεί. Έστειλα λοιπόν κάτω με την πωλήτρια που με εξυπηρετούσε το τζιν που είχα βρει ανάμεσα σε δεκάδες άλλα. (τότε οι πωλήτριες άνοιγαν την κουρτίνα του δοκιμαστηρίου και σε κολάκευαν μέχρι τελικής πτώσης! ). Κατεβαίνοντας τη σκάλα πρόσεξα ότι κάποια άλλη πελάτισσα αγόραζε το "δικό" μου τζιν. Στην προσπάθεια μου να διεκδικήσω το παντελόνι,σκόνταψα στο προτελευταίο σκαλί, έπεσα, στο μαύρο καλσόν που φορούσα άνοιξαν δύο τρύπες στα γόνατα και το ένα μου παπούτσι - μπαλαρίνα, εκτοξεύτηκε με δύναμη προς το ταμείο, με αποτέλεσμα να χτυπήσει το στερεοφωνικό και να σταματήσει τη μουσική του μαγαζιού...



Τελικά, έχασα το τζιν και έκλαψα πολλές ώρες για το ρεζίλι. 
Σήμερα σε ανάλογη περίπτωση θα γελούσα πολλούς μήνες για το ρεζίλι και σε καμία περίπτωση δεν θα έτρεχα για να μη χάσω ένα τζιν παντελόνι. Αντίθετα με κάποτε που ψάχναμε την πηγή των original jeans , σήμερα  η προσφορά στην αγορά είναι τεράστια. Φανταστείτε ότι στο  Selfridges του Λονδίνου βρήκα την  εταιρία "BODYMETRICS made to measure jeans", που σκάναρε σε 200 σημεία το σώμα μου σε ένα δωμάτιο-υπολογιστών για να βρεθεί -όσο έπινα καφέ - το τέλειο τζιν για εμένα!


 Πέρα όμως από την τεχνολογία, αν ψάχνετε στην αγορά το τζιν που θα δείξει υπέροχο το σώμα σας και μισείτε όπως εμένα τα anti-fit τζιν  (ενώ παραδόξως θεωρούνται από κάποιους super cool), ακολουθήστε τα εξής βήματα:


1. Επιλέξτε πρωινή ώρα, εκτός Σαββάτου για να αποφύγετε τις ώρες αιχμής της αγοράς που θα σας κουράσουν.
2. Προγραμματίστε από το σπίτι  τη διαδρομή στα καταστήματα που θα επισκεφτείτε. Ένας νοητός χάρτης είναι χρήσιμος, για να μην ξεχαστείτε και πηγαινοέρχεστε.
3. Μην ζητήσετε τη βοήθεια και τη γνώμη κανενός, γιατί ακόμη και η φίλη σας που σας λατρεύει, μετά το τρίτο τζιν που θα προβάρετε θα βαρεθεί και θα  τα βλέπει όλα ίδια.
4. Προσπαθήστε να μην έχετε φάει american breakfast buffet με pancakes , scrable eggs με σολομό και ένα double latte εκείνο το πρωινό! Φάτε κάτι ελαφρύ, αλλά πιείτε οπωσδήποτε καφέ.
5. Έχετε ήδη στο νου σας τι είδους τζιν ψάχνετε. ΔΗΛΑΔΗ:  αναζητάτε το cool καθημερινό τζιν που θα φοράτε με φαρδιά  t-shirts;;; ή το super sexy τζιν για να χορεύετε στους ρυθμούς του Σάκη;;;; Αφού ξεκαθαρίσετε στο μυαλό σας τις δύο κατηγορίες και βρείτε αυτό που θέλετε, φορέστε τα ακριβώς ανάποδα----->το sexy τζιν με t-shirt το πρωί και το casual  για να χορέψετε στο Ρουβά !
6. Αν τις 9 στις 10 φορές φοράτε τακούνια με τα παντελόνια σας, φροντίστε να έχετε μαζί σας ένα ζευγάρι ψηλοτάκουνα παπούτσια για να έχετε καλύτερη εικόνα και αίσθηση  των τζιν  που προβάρετε. Για το "πήγαινε - έλα"  όμως στην αγορά, φορέστε αθλητικά και φόρμα. 
7. Αφού προβάρετε 50 μοντέλα σε τζιν είστε τώρα έτοιμη να προβάρετε άλλα τόσα!



Τα πατρόν των τζιν μπορούν να χωριστούν σε 5 κατηγορίες:
www.johnlewis.com

straight - είναι αυτό που ταιριάζει στα περισσότερα σώματα χωρίς όμως να τονίζει ιδιαίτερα τα σημεία. Ίσιο από την περιφέρεια μέχρι τον ποδόγυρο το θεωρώ ιδανικό για τα γεμάτα και πολύ καμπυλωτά σώματα γιατί βελτιώνει την εικόνα και δεν προκαλεί.

bootcut : είναι στενό από την περιφέρεια μέχρι το γόνατο και ανοίγει παρακάτω τραβώντας την προσοχή από τα "ψωμάκια" ή την φαρδιά λεκάνη. Μπορεί πραγματικά να βελτιώσει ασυμμετρίες.

flare : είναι αγαπημένο μου πατρόν γιατί είναι το ενδιάμεσο του straight και του bootcut. Είναι δηλαδή ίσιο και στενό από την περιφέρεια μέχρι κάτω και ανοίγει διακριτικά στον ποδόγυρο. Αν βρείτε το σωστό flare, δεν θα φοράτε άλλο τζιν!

boyfriend : είναι φαρδύ στη μέση, στους γοφούς και στα πόδια. Ήρθε για να εκτοπίσει το fashion faux pas----> απαίσια στενά-χαμηλά τζιν που μόλις καθίσεις φανερώνουν το εσώρουχο σου...  Την άνοιξη φορέστε το boyfriend τζιν σας με πολύ ψηλά πέδιλα και γυρισμένο  ρεβέρ!

skinny : είναι στενό από πάνω μέχρι κάτω και αρκετά μακρύ. Στην εκδοχή που έχει lycra στη σύνθεση του θα το νιώθετε πολύ πιο άνετο. Παίζει το ρόλο του ανεπιτήδευτου κολάν που χρειάζεται η ντουλάπα σας για να θεωρείται επίκαιρη. Τα παπούτσια που συνδυάζονται καλύτερα με τα skinny είναι  μπότες ή shoe boots .

AΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ :

Τζιν παντελόνια πωλούνται παντού. Μπορεί να βρείτε το τέλειο παντελόνι στα highstreet καταστήματα και να σας στοιχίσει 45 ευρώ, μπορεί όμως να ερωτευτείτε κάποιο designer τζιν και να πληρώσετε 250 ευρώ ή αν η τιμή δεν σας σταματά, £985 για το biker μοντέλο του Βalmain...
Τα παρακάτω καταστήματα έχουν πάντα επίκαιρα μοντέλα σε τζιν  :
  • fena fresh στο θρυλικό κτίριο ΗΛΥΣΙΑ στην Παύλου Μελά στη  Θεσσαλονίκη και στο Mediterranean Cosmos,
  • soho soho, σε Κηφισιά, Γλυφάδα, Μύκονο και Θεσσαλονίκη (Προξένου Κορομηλά 15, ask for stylish  Katerina to assist you, i always do!!!!), 
  • diesel stores και diesel corners σε όλη την Ελλάδα,
  • attica department stores,
  • free shop, στα δύο καταστήματα του Κολωνακίου ή στη Γλυφάδα και στο Ν. Ψυχικό,
  • zilly,  στο Κολωνάκι,στη Γλυφάδα,στην Κηφισιά, στο Golden Hall, στη Μύκονο και στο Ηράκλειο.

Οι νέες  μάρκες βέβαια στα τζιν ξεπροβάλλουν μηνιαία, έτσι αυτή που σήμερα θεωρείται hip μπορεί σύντομα να είναι passe. Άρα δεν  ψάχνουμε απλώς το τελευταίο τζιν που φόρεσε η Sienna Miller, αλλά  το τζιν που θα αναδείξει την πιο τέλεια εκδοχή του σώματος μας! H Elle Macpherson έχει δηλώσει, " δεν αγοράζω τζιν αν δεν νιώσω ότι με αδυνατίζει περισσότερο από αυτά που ήδη έχω..."

Μιλάς κι εσύ βρε Elle που έχεις το ψευδώνυμο THE  BODY ????....!!!!!

Δευτέρα, 1 Μαρτίου 2010

tatoo me!



Δεν ξέρω τι σχέση έχετε με τα tatoos, τα θυμήθηκα σήμερα που άλλαξε ο μήνας και  κυκλοφόρησαν στην αγορά τα Τrompe d'oeil της Chanel  . 1η Μαρτίου λοιπόν (καλό μήνα!) και 55 σχέδια σε τατουάζ με αλυσίδες, με το διπλό λογότυπο, με πουλιά κτλ  πωλούνται στις μπουτίκ Chanel αλλά και στο Selfridges ($78).
 Οι λάτρεις βέβαια  του chanel-ism είχαν ήδη προβλέψει να μπουν σε λίστα προκειμένου να τα αποκτήσουν, ενώ από τα μέσα του προηγούμενου μήνα τα  φόρεσαν celebrities αντί για κοσμήματα! ( βλέπε photo ). Προσωπικά, μου άρεσαν πολύ τα νέα αυτά, ψεύτικα τατουάζ γιατί με στρεσάρει ιδιαίτερα η ιδέα της μόνιμης ζωγραφιάς, ή ατάκας  πάνω μου. Βεβαίως, όπως για όλα όσα γράφω,προηγήθηκε προσωπική μου εμπειρία...


Πριν χρόνια, όσο ακόμη ζούσα στο Μιλάνο, με σύστησαν σε μία artist που δούλευε στην ιταλική τηλεόραση RAI κάνοντας μόνιμο μακιγιάζ σε καλλονές  παρουσιάστριες. Σκέφτηκα ότι μια τόσο καταξιωμένη make up artist δεν συναντάς κάθε μέρα...Την επισκέφτηκα λοιπόν στο στούντιο της και της ζήτησα να τονίσει τα χαρακτηριστικά μου. Όντως, μου έκανε μόνιμο μακιγιάζ στα φρύδια τονίζοντας πολύ το βλέμμα μου.  Επιπλέον, διόρθωσε  μια φυσική μου ασυμμετρία. Έφυγα ενθουσιασμένη. Σήμερα αν με ρωτήσει κανείς τη γνώμη μου για το μόνιμο μακιγιάζ θα τον αποτρέψω. Αυτό που έκανα τότε ήταν μόνιμο τατουάζ και όχι μόνιμο μακιγιάζ...Με την πάροδο δηλαδή του χρόνου αποχρωματίστηκε και το μπεζ καφέ χρώμα που με ικανοποιούσε στην αρχή έγινε μπορντό και στη συνέχεια κόκκινο...φυσικά μπορούσα να "ξαναχτυπήσω" το τατουάζ μου και να έχω το σωστό αποτέλεσμα. Όμως δεν ήθελα πλέον  κάτι άλλο πάνω μου, δεν ήθελα ένα ακόμη  τατουάζ και με απωθούσε η ιδέα του μόνιμου. Αντιπάθησα λοιπόν όλων των ειδών τα τατουάζ και δεν υπέκυψα ακόμη και στη θέα της θεάς Stephanie Seymour με το tattoo - αλυσίδα στον αστράγαλο, που κάποτε έβλεπες και ζήλευες σε όλα τα ανδρικά περιοδικά.


Πέρα από τα Chanel, ένα άλλο  πολύ έξυπνο υποκατάστατο των τατουάζ  ανακάλυψα πριν λίγες μέρες όταν συναντήθηκα με τη fashion buyer φίλη μου Angie, η οποία ήρθε στο ραντεβού μας φορώντας στο χέρι ένα fabulus μεγάλο  βραχιόλι από μαύρο οικολογικό καουτσούκ. Από μακριά  αυτά τα αξεσουάρ δείχνουν  σαν tattoo! 
marzio fiorini three angels bracelet

marzio fiorini words bracelet


marzio fiorini flower of buzios bracelet

Τέλειο για την νεορόκ αισθητική μας, εγώ στην κυριολεξία της το πήρα (!) και το κράτησα ως δικό μου...  Στη Θεσσαλονίκη πωλείται στη μπουτίκ  ORION, 25ης  Μαρτίου 42, ανήκει στη συλλογή αξεσουάρ  του βραζιλιάνου Marzio Fiorini και θα είναι super και το καλοκαίρι με το μαγιό! Στην Αθήνα, τα ιδιαίτερα αυτά αξεσουάρ θα  βρείτε στο attica και στο Golden Hall.
  
Τέλος για την ιστορία, αξίζει να πούμε ότι αντίθετα με εμένα που μετανιώνω με τα μόνιμα, η Angelina Jolie  έχει ήδη 13 tattoos στο σώμα της. Δηλώνει έτσι με πάθος τις ημερομηνίες γέννησης των παιδιών της και όλες τις εκφράσεις που αποτελούν moto για αυτήν,  ενώ  "σβήνει" κάθε τόσο  με λέιζερ το τατουάζ με το όνομα του πρώην συζύγου...η μέθοδος δε, που έχει επιλέξει να "χτυπάει" τα τατουάζ πάνω της, είναι μια παλαιού τύπου ασιατική και επίπονη...
Όχι, ευχαριστώ, δεν θα πάρω! ;-)