Κυριακή 30 Μαΐου 2010

Sex and the city 2 ( after the premiere )

Με ρωτάτε αν μου άρεσε η ταινία...
Εγώ βέβαια, πριν απαντήσω, κρυφακούω σε κάθε  γυναικοπαρέα γύρω μου τα δικά σας  παραπονάκια...λέτε ότι παραμεγάλωσαν η Carrie και οι φίλες της...ότι ήταν πολύ ώριμο το 2, χωρίς πολύ δράση...ότι σας φάνηκε πολύ μεγάλο σε διάρκεια...


Προσωπικά αντέχω να τις βλέπω για ώρες, χωρίς να κουράζομαι και πάντα πανηγυρίζω βουβά ! Χάρη σε αυτές νιώθουμε όλες ότι μας περιμένουν πολλά  ακόμη εκεί έξω, 
να φορέσουμε
να ζήσουμε 
να αγαπήσουμε :-)))) 
Οπότε, γιατί  να κολλήσω σε κάποιες κιτς ή βαρετές λεπτομέρειες, που όντως είδαμε στο Sex and the city 2 ;;; 


Γυρίζοντας δε, το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας στην Αραβία και εφευρίσκοντας  έναν σεΐχη να πληρώνει τα πάντα, από το ξενοδοχείο μέχρι τα ρούχα που φοράνε, οι δημιουργοί της κλείσανε τα στόματα κάποιων σαν εμένα, που τους περίμενα με το δίκαννο! Αν  βλέπαμε μέσα σε συνθήκες κρίσης χαζοχαρούμενες 40άρες να κρατάνε δεκάδες επώνυμες σακούλες, θα παύαμε να είμαστε οπαδοί. Άλλωστε, η τόσο μεγάλη επιτυχία του βιβλίου, της σειράς και των ταινιών οφείλεται στο γεγονός ότι μπορούσαμε να "μας δούμε" στη θέση τους. 


Αντιθέτως, το concept  
ταξίδι - απόδραση με τις κολλητές μας σε πιεσμένους καιρούς, είναι αυτό που όλες ονειρευόμαστε από το πρωί ως το βράδυ...τουλάχιστον εγώ με τις δικές μου φίλες αυτό συζητάμε διαρκώς...πως θα γίνει να την κάνουμε για άλλη γη, για άλλα μέρη ώστε να γλιτώσουμε λίγη μιζέρια!
Φυσικά αν σκοπεύετε να κάνετε κάτι τέτοιο, θα σας κατεύθυνα προς προορισμούς όπου συχνάζουν αυτοί που δεν πλήττονται από καμία κρίση, για  να ξεχαστείτε έστω για λίγες ημέρες!
  Στην κορυφή της δικής μου λίστας με τέτοιες, girls only εξορμήσεις θα βρείτε:
1. Blue lagoon Iceland.


To είχαμε βάλει στο μάτι εδώ και καιρό, φέτος μας τα χάλασε λίγο το ηφαίστειο αλλά εμείς θα κάνουμε ότι μπορούμε για να βρεθούμε κάποτε εκεί! Το ultimate sparty (spa party) του πλανήτη, φανταστείτε το παρέα με τις φίλες σας...www.bluelagoon.com

2. Eden Roc Antibes France.
Kάθε Μάιος- Ιούνιος που περνάει, χωρίς να έχουμε πάει στο μαγευτικό αυτό θέρετρο της Μεσογείου, μας στερεί αναμνήσεις του γούστου μας...Η βάση είναι  ένα  κλασσικό ξενοδοχείο της γαλλικής ριβιέρας που μεταμορφώνεται σε εμπειρία, αφού υπεύθυνοι για την ακαταμάχητη ατμόσφαιρα  του  γίνονται τέτοια εποχή οι celebrities και megarich που φιλοξενεί. Αυτοί, οι ενδιαφέροντες τύποι ( : για εμάς που μας αρέσει το people watching...), αφού περάσουν μια βόλτα από το φεστιβάλ Καννών και το Grand Prix του Μονακό, έρχονται στο Hotel Du Cap Eden Roc να ξεφαντώσουν στο  bar Bellini και να λιώσουν κάθε επόμενο πρωί στο spa και στη πισίνα...εκεί θέλω να είμαι κι εγώ με τις φίλες μου! Kανένα τζόκερ; Kανένα bachelorette party anyone?
www.hotel-du-cap-eden-roc.com


3. Treehotel Harads.
Για  τις πιο ροκ, φυσιολάτρισσες, αντιδραστικές και καλλιτεχνικές φίλες μου, έχω άλλα σχέδια. Αφού βγάζουν σπυριά όταν ακούσουν celebrities και σιχαίνονται τις δήθεν μαζώξεις, θα φροντίσω να τις πάω κάπου κοντά στον Αρκτικό Κύκλο να ευχαριστηθούν εμπειρία. Τα δωμάτια που τοποθέτησαν διάσημοι αρχιτέκτονες στα δέντρα θα γίνουν το σπίτι μας για όσο ζήσουμε εκεί και θα μας θυμίσουν σίγουρα τις κρυψώνες που αναζητήσαμε μικρές για να μοιραστούμε μυστικά που θα μας ένωναν για πάντα: "- Αγαπώ τον Γιώργο αλλά μην το πεις σε κανένα...! ".
www.treehotel.se

Carrie on...dreaming!

Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Sex and the city 2 ( before the premiere )


Τα κορίτσια των οποίων το στυλ και τις συμπεριφορές αντιγράψαμε και επιμένουμε να αντιγράφουμε, επιστρέφουν ! Ελπίζουμε βέβαια αυτή τη φορά να είναι πιο ρεαλιστική η συνέχεια του love story μεταξύ της Carrie και του Mr. Big...γιατί δεν μπορεί μόνο εγώ να απογοητεύτηκα με την παρατημένη νύφη που δέχεται πίσω τον ανισόρροπο ( ο οποίος απέδειξε  την αγάπη του μέσω μερικών e - mail...Sex And the City The Movie 1).

Αυτό στην πραγματικότητα δεν θα γινόταν ποτέ. 
Ίσως θεωρήσετε απόλυτη την τοποθέτηση μου, αλλά οφείλω να αντιδράσω. Πρέπει εμείς, οι σοφότερες (= παθούσες και μαθούσες ), να δείξουμε στα ανύπαντρα κοριτσάκια του πλανήτη ότι δεν είναι φυσιολογικό να μην θίγεσαι ποτέ και να δέχεσαι τα πάντα. Είναι δηλαδή αποδεκτό, ένας ψεύτης έρωτας να σε "τρέχει" μέχρι τελικού εξευτελισμού;;;Το θεωρώ αναξιοπρεπές για το γυναικείο φύλο... 


Αντίθετα με την ιστορία της Carrie, θεωρώ πολύ ανθρώπινο το χωρισμό - λόγω συνθηκών -   της Samantha από το male super model, ρεαλιστική την ιστορία της Miranda και του Steve που τα ξαναβρίσκουν μετά από απιστία και πιθανή τη ζωή της Charlotte με το δικηγόρο. 


ANYWAY, αύριο στην premiere του Sex And The City 2, θα δούμε αν η συνέχεια των 4 ιστοριών είναι ρεαλιστική ή όχι...


 Προς ενημέρωση σας, το ζέρσεϊ άσπρο φόρεμα που φοράει η Carrie Bradshaw στην αφίσα και φυσικά στην ταινία, είναι Halston Heritage και το είδα στον κάτω όροφο του Soho Soho στην Κηφισιά  πριν ένα μήνα! (σε κοραλί και σε μοβ χρώμα, 380 ευρώ ~). Τα glitter gold παπούτσια της είναι Christian Louboutin  ( τι άλλο θα ήταν...), το κλασσικό μοντέλο Pigalle. O μακρόστενος φάκελος που κρατάει είναι Chanel (τι άλλο θα ήταν...). Για τα γυαλιά το ξανασυζητήσαμε  το Νοέμβριο (άρθρο sunglasses A-list ), είναι MYKITA & Bernhard Willhelm Franz και βρίσκονται  ήδη στη βιτρίνα όλων των καταστημάτων οπτικών, που θέλουν να θεωρούνται επίκαιρα. To κολιέ τώρα το άφησα τελευταίο γιατί δεν αγοράζεται τόσο εύκολα, όσο τα προηγούμενα...είναι της σχεδιάστριας κοσμημάτων  Solange Azagury -Partridge που εκτιμάται δεόντως από το διεθνές jet set και κοστίζει $198,200.
 Εύχομαι να σας κάλυψα.


Είμαι περίεργη, θα μας αρέσουν ακόμη οι super στιλιζαρισμένες πρωταγωνίστριες, ή εν καιρώ κρίσης θα σκεφτούμε ότι αυτά, - τα έξοδα για την εμφάνιση -, γίνονται μόνο στις ταινίες...
Ας ελπίσουμε ότι μετά την ταινία, θα νιώσουμε ικανές όπως πάντα να ντυνόμαστε και να φερόμαστε όπως αυτές, τις τολμηρές γυναίκες χωρίς ηλικία που σίγουρα περιλαμβάνονται ήδη,  στην ιστορία της παγκόσμιας μόδας.
CARRIE ON GIRLS...

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

*get bikini ready (end of may...)

Η στιγμή που θα αφήσουμε πίσω μας την ξαπλώστρα και θα βαδίσουμε προς το νερό, γυρνώντας την πλάτη σε όλη την παραλία, έφτασε!

Θυμάστε πολύ καλά την αίσθηση,είμαι σίγουρη...είναι τότε που προσπαθείς να περπατάς ανάλαφρα, σαν κάτι να σε σηκώνει προς τον ουρανό,(ενώ στην πραγματικότητα βουλιάζεις στην άμμο και χάνεις ύψος )...είναι τότε που προσπαθείς να κρατήσεις την αναπνοή σου μήπως τελευταία στιγμή μαζέψεις κανένα εκατοστό από την κοιλιά και την περιφέρεια,(ενώ στην πραγματικότητα κι ένα - δύο εκατοστά να μαζέψεις,όλα τα υπόλοιπα είναι εκεί,σε γενική θέα)...
τι κάνουμε τώρα;;;;;;
Στην Ελλάδα ζούμε, τελευταία στιγμή (μας αρέσει να) τα κάνουμε όλα! Eπειδή φέτος τέτοια, χαρακτηριστική πατριώτισσα είμαι κι εγώ, έψαξα να βρω τα καλύτερα "βελτιωτικά" της εικόνας μας λίγο πριν το πρώτο μπάνιο...
1. BIOTHERM VISUAL LASER SHAPE. Το ανακάλυψα στα hondos center ψάχνοντας μια κρέμα για τους γοφούς που θα δώσει λεία όψη στο δέρμα, γρήγορα! Το ειδικό σλιπ που περιλαμβάνει η συσκευασία αποδεσμεύει καφεΐνη, φοριέται συμπληρωματικά το βράδυ και υπόσχεται σώμα σαν της φωτογραφίας! Λες;;;;
Κόστος 45~ ευρώ
2. IODASE DEEP IMPACT. Η ιταλική απάντηση στο λίπος της κοιλιακής χώρας! Είναι δυνατό, επαγγελματικό προϊόν, ανήκει σε μια ολοκληρωμένη fitness line και στην καμπάνια της εταιρίας πρωταγωνιστούν γυναίκες body builders! Αν και βρίσκω αποκρουστικά τέτοια σώματα, αυτή η κρεμούλα μου χρειάζεται τέλος Μαΐου...νιώθεις να καίει το λίπος γιατί θερμαίνεται κατά την εφαρμογή! Πωλείται on line στο www.naturalhealthclinic.gr ή στη Θεσσαλονίκη στη Natural Health Clinic - nutrition and anti aging solutions, Μητροπολίτου Ιωσήφ1.
Κόστος 35 ευρώ
3. Sportarredo Solarium. To solarium 3ης γενιάς που θα εμπιστευτείτε, σαφώς ευκολότερα. Στη Θεσσαλονίκη θα το βρείτε στο beauty studio Chocolat, Μητροπόλεως 83, τηλ.2310.257.888. Πέρα από τον σύγχρονο εξοπλισμό του κέντρου, θα σας εντυπωσιάσει η καθαριότητα του και ο boutique χαρακτήρας του που θυμίζει χώρους ομορφιάς του L.A! Κατά τη 12 λεπτη έκθεση σας στη δύναμη της τεχνολογίας, δοκιμάστε την κρέμα μίας δόσης Africa για να ενισχύσετε το αποτέλεσμα!
Κόστος 14 ευρώ μαζί με την tan maximizer / κρέμα. www.chocolatbeauty.gr

4. BASIC BATHING SUIT. Στην αρχή της καλοκαιρινής περιόδου,δείχνουν πολύ πιο όμορφα τα μονόχρωμα, βασικά bikini, από ότι τα έντονα εμπριμέ ή τα έθνικ. Κρατήστε λοιπόν τα πιο ψαγμένα μαγιό για τον Ιούλιο και αναζητήστε τώρα το πατρόν που θα τονίσει το σώμα σας, χωρίς σχεδιαστικές ακρότητες και χαβανέζικα μοτίβα! Επειδή το bikini αποτελεί από μόνο του outfit όσο είστε στην πλαζ, προσοχή στην επιλογή του, η λάθος επιλογή μπορεί να σας παχαίνει, ενώ η σωστή αδυνατίζει...
5. Havaian Tropic. Το μπουκάλι που αν ανοίξεις μέσα στο χειμώνα, σε μεταφέρει αυτόματα στις παραλίες που κατέκτησες στο παρελθόν...Τι μπορεί να κάνει για εμάς τώρα,στην αρχή του καλοκαιριού;;;; Απλώστε αφειδώς το τροπικό λάδι σε όλο το σώμα, αφού προηγουμένως έχετε μεριμνήσει για την αντηλιακή σας προστασία. Φοριέται δηλαδή πάνω από το super προστατευτικό
αντηλιακό σας γαλάκτωμα, δίνοντας γυαλάδα, ακαταμάχητο καλοκαιρινό άρωμα και wet sexy look, σαν αυτό της Gisele από το PIRELLI CALENDAR! Tουλάχιστον στις φωτογραφήσεις μόδας, αυτό έχω δει να χρησιμοποιούν, μαζί με το επίσης αγαπημένο, Johnson Baby Oil.


6.DRESS IT UP. Αφού βρείτε το τέλειο bikini, "δουλέψτε" την πρώτη εμφάνιση σας στην παραλία. Τα παρεό με τα λαχούρια και τα κοχύλια μπορούν και πάλι να περιμένουν...τον Ιούνιο,στην καθημερινή σας ντουλάπα θα βρείτε ότι χρειάζεστε για να συνδυάσετε με το μαγιό σας!






Οι πλεκτές μπλούζες από βαμβάκι μπορούν τώρα να γίνουν φορέματα για τα κοκτέιλ στο σούρουπο...
( www.victoriasecret.com)








Τα βαρετά ανδρικά πουκάμισα που σκονίζονται στην άκρη της ντουλάπας τώρα θα δώσουν στυλ και κυρίως θα καλύψουν έξυπνα το σώμα στην αρχή της σεζόν.
(www.victoriasecret.com)















Τα fitness ρούχα, οτιδήποτε σε terrycloth ( μπουρνουζέ ύφασμα ), οι φόρμες που φορέσαμε την άνοιξη στο γυμναστήριο και στην πόλη, τώρα θα φορεθούν πάνω από το μαγιό δίνοντας athletic τόνο. Καθόλου άσχημη ιδέα!
(www.victoriasecret.com)







Tέλος, εκείνες τις όμορφες μπλούζες που αγοράσαμε για να φορέσουμε πάνω από τα τζιν και τα κολάν παντελόνια μας, θα χρησιμοποιηθούν τώρα ως έξυπνα ρούχα για τη θάλασσα και κυρίως για πριν και μετά!
Last chance to get beautiful, before you get naked!

don't loose it!

*Αναμφίβολα μετά από δοκιμές δεκάδων δειγμάτων, είμαι λάτρης των προϊόντων ομορφιάς και έμαθα να ξεχωρίζω το αξιόλογο ! Ωστόσο, οι απόψεις του παραπάνω post τοποθετούνται χρονικά την περίοδο που γράφτηκε. Για σύγχρονες τάσεις σχετικά με καλλυντικά προϊόντα περιηγηθείτε στις σελίδες του eshop μου www.hautenature.net.
 Εκεί, η βιολόγος αδερφή μου Ειρήνη Πασχαλέρη, επιλέγει καλλυντικά με όρο να μην περιέχουν χημικά στη σύστασή τους. SEE YOU ALL THERE !


Κυριακή 16 Μαΐου 2010

*couples

Να μας ζευγαρώσουν θέλουν τα παιδιά του marketing ! Από τον προηγούμενο χειμώνα η διαφημιστική καμπάνια της εταιρίας Paul & Joe μας έδειξε ότι πέρα από τις τσάντες,τα όμορφα παπούτσια και τα κοσμήματα, το πιο ενδιαφέρον αξεσουάρ ever, ίσως είναι ένας άνδρας στο πλευρό μας! Είμαι σίγουρη ότι θα προσέξατε στα περιοδικά της προηγούμενης σεζόν το gorgeous couple να περπατάει αγκαλιά... 
paul and joe a/w 2009/10

Ε λοιπόν, στις resort, αλλά και στις ανοιξιάτικες συλλογές που πωλούνται τώρα στα καταστήματα, πρόσεξα ότι κι άλλοι μεγάλοι οίκοι στήριξαν την καμπάνια τους σε αυτό το concept.
Gucci cruise collection 2010

 Τι να μας συμβαίνει άραγε; H ιδέα της ανεξάρτητης που πορεύεται συνειδητά μόνη άρχισε να φθίνει; Που είναι η αυτόνομη rich bitch που θέλαμε να μοιάσουμε; αποσύρθηκε;;;;

Υποθέτω ότι το καλοσκέφτηκε o πρέσβης της προσιτής χλιδής, Michael Kors:
 "-Τι να δείξω,μια μοναχική θεά να περιφέρεται στους δρόμους του Μανχάταν;" -"Όχι αγάπη μου,θα βάλω στο 
πλάνο κι έναν κούκλο,ο οποίος μάλιστα θα τη συντροφεύει 
all day,από το shopping μέχρι τη βραδινή έξοδο,θα της 
κρατάει το χέρι και θα δείχνει ότι την αγαπά. Πολύ!"

Τώρα θα μου πείτε ότι ο Αμερικάνος έτσι το έχει στο νου του,παραμυθένιο σε όλα τα επίπεδα. Το είδα όμως κι αλλού το matchmaking...
Η σουηδική H&M, από την ερχόμενη Πέμπτη ( 20 Μαΐου ), λανσάρει σε επιλεγμένα καταστήματα της αλυσίδας τη συλλογή Fashion Against Aids. Εδώ περιμένουμε μια συλλογή εντελώς διαφορετικής αισθητικής,που θα συνδυάζει στοιχεία ροκ, μποέμ και ethnic glam! Το 25% από τα έσοδα θα δοθούν σε projects που μας υπενθυμίζουν την αξία του safe sex και στην καμπάνια, τι θα δούμε πάλι; Ένα όμορφο ζευγάρι αγκαλιά! 




Ακόμη να σας θυμίσω ότι στα καταστήματα  Lacoste μέχρι τις 31 Μαΐου,αν ξοδέψουμε 250 ευρώ παίρνουμε δώρο ένα ανδρικό L.12.12 ( = το super quality, all time classic polo ), με τα αρχικά αυτού που θεωρούμε αγαπημένο μας !...there we go again...

Βέβαια καλά το εντοπίσαμε το θέμα. Μας πάει το ζευγάρωμα, μας ομορφαίνει θα τολμήσω να πω. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που δεν υπάρχει αυτή την περίοδο άνδρας να σφιχτοαγκαλιαστούμε και να μοστράρουμε τον έρωτα μας;;;;;

Sweethearts, όσο όμορφες κι αν είστε, είναι σχεδόν αδύνατο να ξεχωρίσει κάποιος τη χάρη σας αν κυκλοφορείτε διαρκώς με τις 5 φίλες σας και χρειάζεται να ενώσετε  2 τραπέζια στα καφέ, προκειμένου να καθίσετε...στα μπουζούκια πάλι, η εικόνα τραπεζιού με 12 κεφάτες γυναίκες μπορεί να φέρει αντίθετα αποτελέσματα από τα επιθυμητά. Μπορεί δηλαδή, ο απλός ανδρικός νους με έφεση στα μαθηματικά, να σκεφτεί: "πώ,πώ...τόσες πολλές είναι; φίλε,από 3 μας αναλογούν..." 
Το χειρότερο άρα που μας συμβαίνει, κυκλοφορώντας ως σμήνος, είναι ότι μοιάζουμε όλες ίδιες...
Νιώθεις εσύ ίδια με καμία άλλη;;;;;;;;;;;
Αγκαλιάστε λοιπόν κάθε διαθέσιμο αρσενικό, τον κολλητό σας, τον αδερφό σας, τον αδερφό της κολλητής σας, whoever wears pants ( and looks nice ! ) και ανεβάστε αυτόματα τις μετοχές σας.
Όσο για τους  διαφημιστές που μας λανσάρουν happy couples ως πρότυπα, μάλλον εντόπισαν κάποια συγκαλυμμένη  ανάγκη μας για stability και υγιές ζευγάρωμα...
Και πιστέψτε με, αυτοί κάτι ξέρουν... 
Νιάου... 

Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

*fashionomics (my e bay experience)

Αν ρωτήσεις τον σπουδαιότερο οικονομολόγο σήμερα, ποια είναι η γνώμη του για την γενικότερη κατάσταση και την κρίση, θα σου πει ακριβώς ότι θα άκουγες και σε ένα καφενείο,στο κομμωτήριο ή στη βεράντα των φίλων, που σε κάλεσαν μια καθημερινή για drinks...Όλοι για τα χρήματα μας νοιαζόμαστε. Ακόμη και αυτοί που ζημιώθηκαν  από πέρυσι, ή παλαιότερα, ακόμη και  οι άεργοι, κανένας δεν έμεινε στην κοσμάρα του...Όλοι πήραν θέση,ψάχνονται για ευκαιρίες και φοβούμενοι το αύριο, ξοδεύουν σοφά. 

- "Καλημέρα, θα κρατήσετε το κρεμμυδάκι σας παρακαλώ γιατί βιάζομαι;"-Βεβαίως Κυρία μου,κάτι άλλο; -ναι θα ήθελα και 2 φετούλες καρπούζι...
- "40 ευρώ η περιποίηση προσώπου,κράτα 20 τώρα και τα άλλα 20 την επόμενη εβδομάδα που θα πληρωθώ..." 
- "650 γραμμάρια βγήκε ο κιμάς αντί για 500,να τα αφήσω;-όχι,βρε, ποιος θα τα φάει..."
- "Aυτή η μπλούζα έχει 70% έκπτωση; μπορείτε να μου κάνετε μια καλύτερη τιμή;...
- "Διανυκτερεύετε; ωραία,βάλτε μου super αμόλυβδη για 2 ευρώ"...


Όλες οι large συμπεριφορές του μερακλή 'Ελληνα αντικαταστάθηκαν από βρετανικού τύπου, σπαγκοραμμένες. Μέσα στο γενικότερο κλίμα σύνεσης και συρρίκνωσης είμαι σίγουρη πως θα έχετε σκεφτεί πόσο σπάταλες υπήρξατε στο παρελθόν και πόσες αγορές σας ήταν λανθασμένες και με αδικαιολόγητα μεγάλο κόστος...Πριν σκεφτείτε πνιγμένες στις τύψεις σας να ρεφάρετε,θα ήθελα να σας περιγράψω τις δικές μου fashionomics κινήσεις και μετά αποφασίστε πως θα κινηθείτε!

Τον προηγούμενο Μάιο, μυρίστηκα την σκληρή οικονομική πραγματικότητα να μας χτυπάει την πόρτα και αποφάσισα  να δράσω. Έπρεπε να βρω κάτι να ρευστοποιήσω και έπειτα να χρησιμοποιήσω τα χρήματα μου με προσοχή. Που θα έβρισκα κάτι να πουλήσω εύκολα και γρήγορα; Μα φυσικά στη ντουλάπα μου. Όχι βεβαίως στη βασική που ανοίγω κάθε μέρα, αλλά στην άλλη, με τις δημιουργίες 1990 - 2008 που φύλαξα γνωρίζοντας τη vintage αξία τους.

Το πρώτο ρούχο που θα θυσίαζα στο βωμό της νέας τάξης πραγμάτων - που ήθελε να μαζεύομαι - ήταν ένα MISSONI φόρεμα που αγόρασα λίγο μεγαλύτερο από το νούμερο μου και δεν πολυφόρεσα. Θα το πουλούσα στο e bay (www.ebay.com), ή σε κάποια vintage boutique του Λονδίνου. Προτίμησα το πρώτο, για να απευθυνθώ σε μεγαλύτερο πελατολόγιο. Η διαδικασία απαιτούσε να ανοίξω έναν pay pal λογαριασμό (το www.paypal.com είναι μια ιντερνετική τράπεζα που εγγυάται για την εγκυρότητα των συναλλαγών). Σε λίγες μέρες η φωτογραφία του φορέματος μου ήταν στον αέρα. Αποφάσισα να το κοστολογήσω $290 ως used και έγραψα την αγγελία του:
" fashion stylist,sells her own wardrobe! missoni mini dress - size italian 44 for just $290!
  

Το επόμενο δωδεκάωρο παρακολούθησα την κίνηση. Μέσα στο λογαριασμό σου έχεις τη δυνατότητα να τσεκάρεις πόσοι ενδιαφέρθηκαν για την αγγελία σου και πόσοι πρότειναν τιμή, διότι το e bay ακριβώς αυτό είναι, ένα διεθνές δίκτυο δημοπρασίας μέσα στο οποίο μπορείς να πουλήσεις, ή να αγοράσεις οτιδήποτε (τελευταία μια κυρία έβγαλε τον κακό σύζυγο προς πώληση...) Όσο η αγγελία μου απευθυνόταν στην Ευρώπη, δεν είδα σχεδόν κανένα ενδιαφέρον...όταν όμως ξύπνησε η Αμερική και οι μανιακοί  -με την κατανάλωση και το e bay- είδαν την αγγελία του MISSONI dress, τα πράγματα άλλαξαν. 56 views μέσα σε ένα δίωρο!


Παραδόξως όμως, όσο  η ζήτηση μεγάλωνε άρχισα εγώ να θέλω να το κρατήσω...Αδυναμία;;;;; Aνθρώπινο συναίσθημα ανάλογο της προσφοράς και της ζήτησης;;;;; 'Eνα ήταν σίγουρο, μετάνιωσα και ήθελα να κρατήσω το φόρεμα μου...αντί να σκέφτομαι τη σοφή επένδυση που θα μπορούσα να κάνω με το ποσό που θα έπαιρνα,άρχισα να σκέφτομαι αντίστροφα: το αγόρασα 700 ευρώ με έκπτωση 50%, δηλαδή η πραγματική του αξία είναι 1350 ευρώ...Και οι αναμνήσεις;δεν βρίσκεσαι κάθε μέρα στη MISSONI boutique στη Βενετία...Κι αν στο μέλλον δεν μου δοθεί η ευκαιρία να αποκτήσω ανάλογο φόρεμα...Τι θα πω στην κόρη μου, το "σκότωσα" στο e bay;;;;;..... 


Τελικά κράτησα το φόρεμα και απέκτησα τον τίτλο του unreliable, κακού seller στο e bay...γιατί δεν μπορεί ο καθένας να παίζει με ένα σύστημα δημοπρασιών,ο μόνος τρόπος να αποσύρω την πώληση μου ήταν να βάλω ένα ακόμη μηδενικό στην τιμή και να το κάνω τόσο ακριβό ώστε φαντάζομαι "τα άκουσα" από χρήστες του internet, σε όλες τις γλώσσες...! :-) 
Ένα χρόνο μετά, χαίρομαι που τελικά κράτησα το φόρεμα μου, κυρίως γιατί μου θυμίζει εκείνους τους ανέμελους καιρούς που ψωνίζαμε χωρίς τύψεις κομμάτια αγαπημένων μας σχεδιαστών, χωρίς να γνωρίζουμε τότε, ότι αυτά θα είναι και τα μελλοντικά επώνυμα μας ρούχα!


Αν παρόλα αυτά έχετε αντίθετη γνώμη και θέλετε να ρευστοποιήσετε, ανταλλάσσοντας ρούχα και αξεσουάρ με ταξίδια, beauty routines ή άλλα γούστα, σας έχω νέα. 
Δοκιμάστε την τύχη σας στο σαφώς πιο άγνωστο παράδεισο δημοπρασιών www.shopgoodwill.com γιατί ναι μεν στο e bay μπορείς να βρεις τα πάντα, άλλα το γεγονός ότι το γνωρίζουν όλοι αυτό, διατηρεί τις τιμές υψηλές. 
a brief conclusion...
Τα πράγματα δεν ήρθαν όπως τα υπολογίζαμε, μάλλον μέχρι πρότινος, τίποτα δεν μάθαμε να υπολογίζουμε...θα προσαρμοστούμε όμως και πάλι θα βρούμε τις άκρες μας.
 Δεν μασάνε άλλωστε τα louboutin girls...right?   ;-)

Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

*smart shoe storage


Δεν ξέρω πόσο υπολογίζετε τα παπούτσια σας,προσωπικά δίνω πλέον μεγάλη σημασία στη συντήρηση και αποθήκευση τους, με δεδομένο ότι 1. ανήκει στο παρελθόν η εποχή που  αγοράζαμε ακόμη ένα ζευγάρι στη στιγμή και  2.δεν θεωρώ καμία μόδα ικανή να μας αποτρέψει από το να φορέσουμε καταπληκτικά παπούτσια ξανά και ξανά...
Μετά από αμέτρητες απόπειρες στην αναζήτηση του ιδανικού τρόπου αποθήκευσης των παπουτσιών μου, κατέληξα στα εξής:
Αν τα παπούτσια μας δεν συντηρούνται σε κλειστό κουτί ή κλειστή ντουλάπα, χάνουν τη λάμψη τους και παλιώνουν. Ακόμη, αποτελούν  εστία μικροβίων όταν συνυπάρχουν ανοιχτά με τα ρούχα μας, στην ίδια ντουλάπα.Αν πάλι είναι προστατευμένα σε θήκες και σκοτεινά σημεία είναι δύσκολη η πρόσβαση σε αυτά, με αποτέλεσμα να ξεχνάμε τι έχουμε και να μην τα φοράμε. 
www.instyle.com Mariah Carey's closet
Εκτός αν είστε η Mariah Carey που έχει ανοιχτές προθήκες για τα παπούτσια της (και πολύ κόσμο να της τα ξεσκονίζει καθημερινά), σε όλες τις υπόλοιπες θα πρότεινα κεκλιμένα ή απλά ράφια αυτού του τύπου, αλλά με διάφανες πόρτες που κλείνουν. 
Φανταστείτε τώρα τα παπούτσια σας τοποθετημένα όμορφα σε ένα τέτοιο σύστημα και μάλιστα φωτισμένο εσωτερικά, σε μια walk in ντουλάπα...τι σας θύμισα; την ιδέα της ιδανικής ντουλάπας που έφτιαξε το Mr.(Βad)Big για την Carrie στο νέο τους "σπίτι".

Στην συνηθισμένη βέβαια περίπτωση που υπάρχει  έλλειψη χώρου, ξεχάστε τα προηγούμενα σενάρια και πάμε να δούμε πως μπορούμε να αποθηκεύσουμε τα παπούτσια μας in style.

Η φωτογραφία έξω από ένα αδιάφανο κουτί είναι μια λύση. Μπορεί να είναι polaroid, ψηφιακής κάμερας ή χειροποίητη, δουλεμένη με φαντασία γραφίστα για να σας φτιάχνει το κέφι κάθε φορά που ψάχνετε τι παπούτσια να συνδυάσετε με τα ρούχα σας. Τα κουτιά μπαίνουν στο κάτω μέρος της ντουλάπας σας, ή μπορούν να στοιβαχτούν από μόνα τους σε κάποια γωνιά, δημιουργώντας έξυπνο storage και μέρος του ντεκόρ, 2 σε 1. 
Υπάρχουν βεβαίως και τα διάφανα κουτιά που σας επιτρέπουν να δείτε ποιο αγαπημένο σας ζευγάρι κρύβουν  στο εσωτερικό τους. Τα ωραιότερα τέτοια κουτιά βρήκα στην αγγλική εταιρία www.theholdingcompany.co.uk , για το λόγο ότι έχουν εσωτερικό χώρισμα που διατηρεί καθαρά τα παπούτσια σε κάθε περίπτωση αλλά και χερούλι για να μεταφέρονται στο γραφείο ή στο ταξίδι!
Τελευταία κυκλοφόρησαν στην αγορά και διάφανα κουτιά για τις μπότες σας ώστε να χαίρεστε ομοιόμορφα τακτοποιημένα όλα τα παπούτσια σας.
Αν ακόμη και έτσι, ο χώρος σας είναι ιδιαίτερα περιορισμένος η πιο ενδεδειγμένη λύση είναι να αποθηκεύσετε τα παπούτσια σας κάπου κρεμασμένα, ή κάτω από τα κρεβάτια. Μόνο προσέξτε,θα σας συμβούλευα  και πάλι να είναι σε θήκες που κλείνουν!

new shoes?????
or new shoe 
storage ideas?????
Have a nice weekend,anyway!

Κυριακή 2 Μαΐου 2010

*a life changing experience

Είμαι σίγουρη ότι γνωρίζετε  τον Scott Schuman εμπνευστή του blog THE SARTORIALIST.
 (Αν τυχόν σας ξέφυγε ανακαλύψτε τον στη διεύθυνση  http://thesartorialist.blogspot.com ή στο πρώτο του λεύκωμα από τις εκδόσεις Penguin 20,00 ευρώ ~).  Ο Schuman κατάφερε να προκαλέσει αίσθηση αποκλειστικά μέσω των φωτογραφιών του. Άγγιξε τις πιο λεπτές χορδές της αισθητικής μας, επιλέγοντας να φωτογραφίσει αρχικά  ανθρώπους που ζουν στη Νέα Υόρκη και αργότερα σε άλλες μεγαλουπόλεις του πλανήτη. Όλοι αυτοί οι τύποι έχουν το εξής κοινό χαρακτηριστικό,εκπροσωπούν την πόλη τους με το στυλ τους. Το blog του έγινε τόσο δημοφιλές, γιατί όλοι εμείς νιώσαμε ότι μας προσφέρεται η πιο ιδιαίτερη εμπειρία, το people watching που μας αρέσει και μας εξελίσσει.

Υπάρχει όμως ένα ακόμη blog που θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, για το λόγο ότι μου προκάλεσε βαθύτερα συναισθήματα και με προβλημάτισε ευχάριστα.

 Δεν είναι το  blog του Bryan Boy που πρωταγωνίστησε στα fashion weeks εκτοπίζοντας δημοσιογράφους. Ούτε ανήκει σε έναν ακόμη έφηβο που δημιουργεί trends και παλεύει να τα  πρωτολανσάρει. Αντίθετα είναι ένα blog που παρουσιάζει ανθρώπους μεγάλης ηλικίας και μιας ώριμης αισθητικής, στην οποία προσωπικά υποκλίνομαι. Παρατήρησα  πολύ προσεκτικά τις γυναίκες που φωτογράφισε ο νεαρός δημιουργός του blog www.advancedstyle.blogspot.com . Θα ήθελα να βρισκόμουν στην θέση τους. Αρχικά, να μπορούσα να έχω μια εγγύηση βίου μακράς διαρκείας, όπως στην περίπτωση τους και έπειτα να έχω στην ηλικία τους την όρεξη και το γούστο τους, κάτι που πάλι εκφράζεται μέσω του στυλ τους. 
Απολαύστε μερικές από τις ηρωίδες του!


Αυτές οι γυναίκες,αλλά και κάποιοι ευφάνταστα ντυμένοι κύριοι του Νεουρκέζικου blog έγιναν η αιτία να προσέξω χθες στο φουαγιέ του θεάτρου Παλλάς τους ανάλογους Αθηναίους. Ο πομπός ενέργειας και δείγμα female woman power Μαρινέλλα  συγκέντρωσε μεταξύ άλλων, δεκάδες καλοχτενισμένες συνομήλικες κυρίες, στο μιούζικαλ που της αφιέρωσαν ο Θανάσης Παπαθανασίου και ο Μιχάλης Ρέππας και που σκηνοθέτησε ο Σταμάτης Φασουλής. Ανάμεσα τους κι εγώ, παρατηρητής των αντιδράσεων τους, όταν τις άγγιζε η κρυστάλλινη φωνή της ερμηνεύτριας. Άλλωστε, αυτόν ακριβώς το σκοπό είχε η παράσταση. Μέσα από την ιστορία της ζωής της Μαρινέλλας  οι περιποιημένες κυρίες με τα φίνα κοσμήματα έκαναν παράλληλο flash back στη δική τους ζωής και στις δικές τους γλυκές, ή πικρές αναμνήσεις...

Άρχισα να προσέχω τους ώριμους ανθρώπους σε μία προσπάθεια να εντοπίσω ποιές από τις επιλογές στη ζωή τους, τους έκαναν ευτυχισμένους.
Ακόμη, αναλαμβάνοντας τη διεύθυνση επικοινωνίας σε μια πολυτελή κλινική - κοινότητα για την τρίτη ηλικία (www.frontizw.gr), είχα την τύχη να γνωρίσω εκ των έσω τους  ηλικιωμένους που διαμένουν εκεί.
Η διαπίστωση ότι οι άνθρωποι χρειαζόμαστε μόνο τις αναμνήσεις που περιέχουν όποιον και ότι αγαπήσαμε για να αισθανόμαστε πλήρεις στη δύση της ζωής μας, με συγκλόνισε. Φωτογραφίες των στιγμών μας και αναμνήσεις. Όσες περισσότερες οι εμπειρίες και οι τρυφερές αναμνήσεις,τόσο μεγαλύτερη η αίσθηση της πληρότητας. Τότε νομίζω έχει θέση και η διάθεση για ένα στυλ γεμάτο αυτοπεποίθηση, ως απόδειξη ότι περάσαμε μια υπέροχη ζωή,  με τα καλά και τα άσχημα της. Τουλάχιστον εγώ, αυτό διακρίνω στα πρόσωπα των τυχερών και υπέρκομψων ηλικιωμένων στα blog, αλλά και στη ζωή .
καλό μήνα, 
δημιουργήστε αναμνήσεις!