Σάββατο, 25 Σεπτεμβρίου 2010

*GOURMET (SUN)DAYS

Κυριακή μεσημέρι, αν ξυπνήσεις και έχεις ενέργεια, θέλεις να φας χαλαρά παρέα με φίλους. Αυτό θέλεις. Τα hot spots όμως που ονειρεύεσαι δεν περιμένουν μόνο εσένα σήμερα. Έτσι, στην αγαπημένη σου ψαροταβέρνα, ή στο noodles bar που συχνάζεις θα περιμένεις να καθίσεις, θα στριμωχτείς, θα περιμένεις να παραγγείλεις, θα γίνει λάθος στην παραγγελία και θα δείξεις κατανόηση, θα φας μετά το κερασμένο γλυκό, που στην πραγματικότητα δεν είναι του γούστου σου και θα πληρώσεις τέλος τον φευγάτο λογαριασμό, χωρίς μιλιά.
 Hot spot ήθελες.


Υπάρχει εναλλακτική;
Ψάχνοντας καλής ποιότητας Κυριακάτικο γεύμα, εκτός σπιτιού,  έψαξα λίγο την περίπτωση του 



Στην Αμερική, αλλά και στις χώρες της κεντρικής Ευρώπης είναι σταθερή συνήθεια το brunch. Το γεύμα δηλαδή, που συνδυάζει γεύσεις πρωινού και μεσημεριανού μενού. Στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη πλούσια brunch βρίσκει κανείς μέχρι στιγμής, μόνο μέσα στα 5* ξενοδοχεία. Στις υπόλοιπες πόλεις ελπίζουμε πάλι σε κανέναν μερακλή ξενοδόχο που ετοιμάζει καλό μπουφέ πρωινού και διευρύνει λίγο το ωράριο πέρα από τις 11...

where can i have a gourmet lunch????

Athens Hilton


Στην καρδιά της πρωτεύουσας, κάθε Κυριακή σερβίρεται brunch στο εστιατόριο Βυζαντινό, αριστερά από την κεντρική είσοδο. Το brunch του Hilton θεωρείται κλασσικό ελληνικό και αγαπημένο.
Ποιόν θα δούμε στα διπλανά τραπέζια;
Ζευγάρια που συμβιώνουν στην ευρύτερη περιοχή του Κολωνακίου και δεν πρόλαβαν να ψωνίσουν από το super market για το weekend, Αμερικανούς τουρίστες, ( αιώνια πιστοί στα Hilton hotels παγκοσμίως ), ηλικιωμένους κυρίους, εισοδηματίες του κέντρου που λατρεύουν τη γωνιά με τα κρύα ελληνικά ορεκτικά, θορυβώδεις παρέες Ελλήνων από την επαρχία που "κατέβηκαν", ή "ανέβηκαν" στην Αθήνα για το γάμο συγγενή...
Ωράριο/ Κόστος
12.30 - 17.00
46,50 ευρώ / άτομο
www1.hilton.com

Hotel Pentelikon


Στα βόρεια αθηναϊκά προάστια θεωρείται το brunch θεσμός. Σερβίρεται στη brasserie La Terrasse και είναι χάρμα οφθαλμών, εννοείται και απόλαυση φοβερών γεύσεων ! Το βρίσκω ιδανική οικογενειακή επιλογή για βροχερές Κυριακές του χειμώνα.
Ποιόν θα δούμε στα διπλανά τραπέζια;
Kαλοστεκούμενες πεθερές να συντρώνε με νύφες, 5χρονα αγοράκια με  μπλέιζερ και μεσήλικες γκριζομάλληδες παπούδες, - ή μπαμπάδες από τρίτο γάμο ! - να κυνηγάνε μωρά...
Ωράριο / Κόστος
13.00 - 16.00 
Η τιμή θα οριστεί στην έναρξη προς τα μέσα του Οκτώβρη
www.pentelikon.gr

Μakedonia Palace


Στη Θεσσαλονίκη μπορείς να νιώσεις την ατμόσφαιρα της πόλης απλώς αγναντεύοντας το λιμάνι, την ομίχλη και τους ποδηλάτες που περνάνε στο πλακόστρωτο, με φόντο το νερό... Όλα αυτά τρώγοντας ταυτόχρονα  brunch από το μπουφέ του Μακεδονία ! Όπως μαθαίνω, επανέρχεται φέτος στο προσκήνιο, μετά από διακοπή λειτουργίας ενός έτους. Εμπρός λοιπόν πιστοί, προσέλθετε !
Ποιόν θα δούμε στα διπλανά τραπέζια;
20 something καλοπερασάκηδες ξενύχτηδες που δεν γυρίζουν νυστικοί στο σπίτι, ερωτευμένα ζευγάρια που ζουν σε διαφορετικές πόλεις και πέρασαν το weekend στο Μακεδονία, αντιπροσώπους εταιριών χονδρικής που δειγματίζουν στο ξενοδοχείο και κάνουν βιαστικοί lunch break. 
Ωράριο / Κόστος
13.00 - 4.30 
Η τιμή θα οριστεί στην έναρξη στα μέσα του Οκτώβρη
www.classicalhotels.com

Hyatt Regency Hotel


To πεντανόστιμο brunch του Hyatt σερβίρεται στο εστιατόριο Αμβροσία. Κι ενώ ο κορμός των εκλεκτών εδεσμάτων μάλλον στηρίζεται στην ελληνική κουζίνα, μπορείς ως καλομαθημένος πελάτης ενός Ηyatt να ζητήσεις να μαγειρευτεί μπροστά σου στη στιγμή και μια περίφημη  ιταλική μακαρονάδα ! Όλη η απόλαυση συνοδεία live "elevator music", από τον συμπαθητικό πιανίστα του ξενοδοχείου.
Ποιόν θα δούμε στα διπλανά τραπέζια; 
Γνωστούς τραγουδιστές που ξυπνάνε κατά τις 4 το απόγευμα, πολιτικούς που συζητάνε over wine, αλλά και οικογένειες με πολλά εγγόνια και chic προγιαγιάδες που μυρίζει το παλτό τους ναφθαλίνη και Nina Ricci...
Ωράριο / Κόστος 13.30 - 5.00 
35 ευρώ / άτομο, παιδιά έως 6 ετών δωρεάν, από 6 - 12 ετών 50% έκπτωση
thessaloniki.regency.hyatt.com

Και μόνο το δικαίωμα να επιλέξεις λίγο, από πολλά πιάτα, μια Κυριακή που βαριέσαι και δεν αντέχεις τη φασαρία μιας ταβέρνας, αξίζει κατά τη γνώμη μου. Ξέρετε, εκείνες τις Κυριακές που ξημερώνουν μετά από "εξουθενωτικά" Σαββατόβραδα και το μόνο που ονειρεύεστε είναι κάποιος να σας σερβίρει ένα Virgin Mary, με πολύ Tabasco, για να συνέλθετε...


Όσο για το κόστος δεν είναι το φθηνότερο, αλλά είναι η χαμηλότερη τιμή που μπορείς να πληρώσεις για να δοκιμάσεις πιάτα αυτής της ποιότητας. Στα παραπάνω brunch πχ., μπορείς αν θέλεις να ξεκινήσεις με σούπα και να καταλήξεις σε καφέ με σοκολατάκια έχοντας αυτο - σερβιριστεί ενδιάμεσα ένα five course menu ! Γνωρίζοντας δε την προκαθορισμένη τιμή, αποφασίζεις πριν ξεκινήσεις αν μπορείς, ή όχι να το πληρώσεις. Έτσι, σε καμία περίπτωση δεν θα βρεθείς προ εκπλήξεως τη στιγμή του λογαριασμού...
i like that!


* ...and a brunch to remember:
Στην Αμερική κάθε brunch εμπειρία - λόγω αφθονίας και μεγέθους - μένει αξέχαστη...Παρόλα αυτά στη μνήμη μου έχει χαραχτεί το φοβερά πλούσιο και ατμοσφαιρικό brunch του Four Seasons Hotel στην Κωνσταντινούπολη. Αν βρεθείτε Κυριακή στην Πόλη μην το παραλείψετε, είναι εμπειρία... 
www.fourseasons.com/istanbul
enjoy your Sunday!

Κυριακή, 12 Σεπτεμβρίου 2010

*Credit card Detox

Ας πούμε ότι καθόμαστε μαζί, πίνουμε καφέ και ξεφυλλίζουμε περιοδικά. Κάποτε μας θυμάμαι, κόβαμε τη σελίδα και λέγαμε, αυτό το θέλω, θα το αγοράσω! Σήμερα τι λέμε; Mου αρέσει αυτό το στιλ, θα το φορέσω! Δηλαδή θα πάρω την ιδέα του top designer και θα τη μιμηθώ, πληρώνοντας μέχρι και το 1/6 της αξίας...
Γιατί να μην το κάνω, αφού όλα τα βρίσκω, "στο περίπου"...
Κάποτε υπήρχαν τα υπέροχα, ακριβά επώνυμα που όλες ποθούσαμε # και τα άσχημα, φθηνά no name που όλες σνομπάραμε.
όμως σήμερα,
τα ρούχα και αξεσουάρ που βρίσκαμε αποκλειστικά περνώντας την πόρτα μεγάλων οίκων (=weekend για ψώνια στο Μιλάνο), βρίσκονται εύκολα σε high street μαγαζιά (=Σάββατο πρωί για ψώνια στην πόλη μου ή Σάββατο βράδυ για ψώνια με το laptop αγκαλιά)...


Στα περιοδικά, οι μεγάλες ή μικρότερες φίρμες μας προτείνουν καταπληκτικές,  φωτογραφημένες ιδέες. 
Ας δούμε τι μας αρέσει και τι μας συμφέρει!


RALPH LAUREN
$ Στις πρώτες σελίδες των  αγαπημένων μας περιοδικών συναντάμε τις διαφημίσεις του Ralph Lauren. Από τη συλλογή του BLUE LABEL αξίζει να "κλέψουμε" τo romantic bohemian ύφος που είναι πολύ εύκολο να μιμηθούμε, συνδυάζοντας πολύ φθηνότερα κομμάτια μεταξύ τους, highstreet, vintage ή της γιαγιάς μας! 
$$$$$ Αυτό που ποτέ δεν θα βρούμε πουθενά αλλού  είναι οι all time classic μπότες ιππασίας του Ralph Lauren...Τις αγοράζεις μια φορά στη ζωή σου και τις αγαπάς αιωνίως !


DOLCE&GABBANA 
$ Οι Dolce&Gabbana μας θυμίζουν κάθε σεζόν με  τις καμπάνιες τους το στιλ "Ιταλίδα του νότου".Ευτυχώς για εμάς, γιατί με τόσα άλλα ερεθίσματα μπερδευόμαστε και ξεχνάμε το αγαπημένο στιλ των απανταχού ανδρών ! Σε πολλά πλέον καταστήματα μπορούμε να βρούμε φθηνότερο το στενό-ελαστικό-κρεπ-μαύρο φόρεμα με  ντεκολτέ + ένα ροζάριο στο λαιμό ως κόσμημα. Αν έχετε στενή περιφέρεια και την ικανότητα να επιλέξετε φορέματα καλής ποιότητας και ραφής -άσχετα με την ετικέτα...-,  φορέστε αυτό το στιλ καθημερινά !
$$$$$ Καμίας άλλης εταιρίας τα πατρόν και τα υφάσματα δεν αναδεικνύουν τόσο τη δομή του γυναικείου σώματος...για να μην καταλήξετε με cheap look  Ιταλίδας, αναζητήστε τουλάχιστον τα φορέματα της φθηνής σειράς τους, D&G. Ακόμη στους Dolce&Gabbana αξίζει να πληρώσουμε τις κλασσικές γόβες τους γιατί φοριούνται ολόκληρα 8ωρα χωρίς να μας "σκοτώνουν"...Θεωρώ απίθανη τη φετινή τους εκδοχή με animal print σόλες !


ARMANI 
$ Με δύο τρόπους μπορούμε να μιμηθούμε το ύφος του Armani...1.Επιλέγοντας σακάκια με στενά,  ρεγκλάν μανίκια σε γήινα χρώματα και 2. φορώντας κεντημένες ή βελούδινες μπαλαρίνες με φαρδιά παντελόνια και μάξι φορέματα! Κανένας άλλος "μεγάλος" δεν τολμά να μας προτείνει βραδινά ρούχα με flat, άρα εάν εσείς καταφέρετε να υποστηρίξετε αυτή την ιδέα, θα στοιχηματίζουν ότι φοράτε Armani! Προσοχή,τα μαλλιά ενός Armani Girl είναι πάντα, μα πάντα κολλημένα με gel!
$$$$$ Όσο και να κόβει το μάτι σας, αποκλείεται να μπλοφάρετε με κοσμήματα "σαν" του Armani...Για ένα signature look είναι απαραίτητο να έχουμε τα αυθεντικά κοσμήματα και προσωπικά πιστεύω ότι αξίζουν τα λεφτά τους, γιατί φοριούνται ξανά και ξανά. 


GUCCI
$ Τι είναι αυτό που χαρακτηρίζει το Gucci look ; Η 70's-80's αισθητική, χωρίς όμως τα χίπη και τα φολκλόρ στοιχεία. Σκεφτείτε Bond girls εκείνης της περιόδου και τις συζύγους του Mick  Jagger, Bianca Jagger και Jerry Hall ! Ψάξτε λοιπόν στην αγορά για ζέρσεϊ  φορέματα, για techno στρετς υφάσματα και για σατέν πουκάμισα που θα φορέσετε "ξεχνώντας" πολλά κουμπιά ξεκούμπωτα! Αναζητήστε στη συνέχεια, ζώνες παπούτσια και κοσμήματα με το γνωστό, κλασσικό πλέον πέταλο τύπου Gucci (πιστέψτε με θα βρείτε πολλά και καλής ποιότητας). Τέλος, φροντίστε να έχετε ανάλογα μαλλιά και μακιγιάζ. 
$$$$$ Πέρα από τις δυναμικές τσάντες Gucci που ξέρω ότι αγαπάτε και στο παρελθόν μπορεί να θυσιάσατε ακόμη και ένα μισθό σας για μια από αυτές, υπάρχει και κάτι ακόμη που αξίζει να πληρωθεί. Τα παντελόνια Gucci είναι έτσι σχεδιασμένα ώστε να μακραίνουν και να λεπταίνουν τα πόδια μας... Αυτός κατά τη γνώμη μου, είναι σοβαρός λόγος να επενδύσουμε !  


PRADA 
$ Χωρίς να είμαι fan ενός τόσο retro στιλ, είμαι σίγουρη ότι η Prada έχει το κοινό της που θα ενθουσιαστεί με την τελευταία συλλογή της. Αν θέλετε να μπείτε στο 60's mood πριν βγείτε για ψώνια , ακούστε το cd ή μάλλον το δίσκο (!) της Τζένης Βάνου (τη θεωρώ super cult, κάποτε έβγαινε στην κρατική τηλεόραση και έκλαιγε με το μαύρο rimmel να τρέχει, ενώ τραγουδούσε...), φάτε μια κρέμα με σιρόπι βύσσινο  στο Bάρσο και ζητήστε από τον κομμωτή σας ένα χτένισμα μπανάνα...Τώρα στα μαγαζιά, - ή στα βεστιάρια - θα διαπιστώσετε ότι οι πωλητές θα σας προτείνουν αμέσως ότι  είναι ανάλογο με την προετοιμασία σας, ανάλογο της Prada δηλαδή!
$$$$$ Tα αξεσουάρ της Prada και ιδίως τα γυαλιά και τα παπούτσια της θεωρούνται διαχρονικά, είναι λοιπόν άξια της επιλογής σας.


LOUIS VUITTON
Ρετρό φορέματα είδαμε και στην  ad campaign του Lοuis Vuitton...ιδανικά για το χορό των αξιωματικών ας πούμε! Δεν μπορώ να με φανταστώ ντυμένη έτσι σε καμία περίσταση του δικού μου lifestyle, αν και θεωρώ αριστούργημα το μεσαίο φόρεμα στο χρώμα του πάγου. Για όσες βέβαια θελήσουν να μιμηθούν αυτό το στιλ, η μόνη τους ελπίδα είναι να το αναζητήσουν σε οργανωμένα vintage καταστήματα σε μεγαλουπόλεις του πλανήτη ή on line.
$$$$$ Για τα "δερμάτινα" είδη της γαλλικής Louis Vuitton, τι να λέμε. Στο crash test π.χ. μιας βαλίτσας που ταξιδεύει aller - retour, σε εβδομαδιαία βάση, μια Vuitton είναι η μόνη που αποδεδειγμένα αντέχει, χωρίς γρατζουνιά !


CHANEL
   
$ Eυτυχώς, δεν μου αρέσουν καθόλου οι γούνινες μπότες που πρωταγωνιστούν στην νέα συλλογή του οίκου Chanel και δεν θα αναζητήσω καν, τη φθηνή εναλλακτική τους...Σε γενικές γραμμές, αν σας αρέσει το στιλ Chanel μπορείτε να το μιμηθείτε φορώντας ένα καλοραμμένο τουίιντ σακάκι με το τζιν σας,  ή ακόμη πιο επίκαιρο, με το τζιν σορτς σας, opaque καλσόν και καπιτονέ μπαλαρίνες. Μην παραλείψετε τις αλυσίδες τύπου Chanel, που πωλούνται σε κάθε μαγαζί που πουλά αξεσουάρ και σέβεται τον εαυτό του !
$$$$$ Στις boutique Chanel, ενώ πωλούνται  είδη από όλες τις γκάμες του οίκου είναι σχεδόν αδύνατο να βρεις τα κλασσικά κι αγαπημένα... Αν όμως ζητήσεις από το έμπειρο προσωπικό να σου βρουν μια καμέλια, μια 2.55 τσαντούλα, ή ένα τζόκεϊ καπέλο στο χρώμα που ονειρεύεσαι  
εν καιρώ, θα σε ενημερώσουν ότι βρέθηκε και σε περιμένει για παραλαβή! Με το αζημίωτο βέβαια, αλλά τουλάχιστον ξέρεις ότι επένδυσες σε σταθερές αξίες...!


...τέλος,LANVIN
 $ Στις 2 του Νοέμβρη θα δούμε τη συλλογή που ετοίμασαν για εμάς ο οίκος Lanvin και το H&M !!!!!! Τι σημαίνει αυτό; Τα super sexy, πολυτελή Lanvin θα μπουν σε όλες τις ντουλάπες χωρίς δυσκολία...Φανταστείτε τα παπούτσια...


$$$$$ Στην φωτογράφηση του μοναδικού Steven Meisel μπορούμε να πάρουμε μια ιδέα για το ύφος του οίκου... Αν βιάζεστε, μπορείτε να κάνετε μια επιδρομή στις boutique προς ανεύρεση θησαυρών τύπου, Lanvin patent - python ballerina flats... Εγώ πάντως λέω να περιμένω.....μέχρι το Νοέμβριο !




keep your money,
define your style! ;-))))

Πέμπτη, 9 Σεπτεμβρίου 2010

BE STRONG GIRLS...



Θα θυμάστε τη Μadonna στην περσινή διαφημιστική καμπάνια για τον οίκο Lοuis Vuitton...


Για δείτε τώρα μια από τις φωτογραφίες που έβγαλε στον αέρα, μέσω του blog του, ο δαιμόνιος Bryan Boy...


Εδώ βλέπουμε μια όμορφη, ώριμη γυναίκα, αλλά όχι την αψεγάδιαστη "χωρίς ηλικία" Madonna που ξέραμε...
Αναρωτιέμαι, χρειαζόταν να κρύψουν μέσω του ρετούς τριάντα χρόνια;...Θα δικαιολογήσω την όλη πλάνη, με τον όρο ότι το όλο concept στηρίζεται σε μια cyber art αισθητική. Οπότε, θα δεχτώ και την υπερβολική παρέμβαση των δημιουργών, ως εικαστική παρέμβαση ...


 Με αφορμή αυτές τις φωτογραφίες θυμήθηκα πως ένοιωθα στην εφηβεία, (την παρατεταμένη εννοώ...), πόσο με ενοχλούσαν "ατέλειες" στο πρόσωπο και στο σώμα μου. Είμαι σίγουρη ότι και σήμερα εκατομμύρια γυναίκες σε μικρή, ή μεγαλύτερη ηλικία  ψάχνονται με τα πρότυπα και δυσκολεύονται να διακρίνουν, πόσο πολύ άχρηστη είναι η ομορφιά, σκέτη, χωρίς αυτοπεποίθηση...


Έρχεται λοιπόν το 2004 η καμπάνια των καλλυντικών προϊόντων  DOVE (www.dove.com) και καταπιάνεται με το θέμα. Σίγουρα θα έχετε ακούσει για την εκστρατεία campaing for real beauty και το πρόγραμμα αυτοεκτίμησης. Όταν πρωτοείδα το concept σκέφτηκα, "είναι δυνατόν να μην προσλάβουν models και να επιλέξουν κοινές θνητές να μας πουλήσουν οτιδήποτε; Θα αποτύχουν παταγωδώς!"


Ευτυχώς, το μόνο που απέτυχε ήταν οι προβλέψεις μου...Προσέχοντας χρόνο με το χρόνο τα πρόσωπα στην όλη εκστρατεία, είδα ομορφιά! Είδα υγιή άτομα, με ιδιαιτερότητες που μου άρεσαν. Είδα έντονη αυτοεκτίμηση σε μεγάλη ηλικία που ζήλεψα. Είδα γυναίκες που έμοιαζαν να αγαπούν τον εαυτό τους, είδος που δυστυχώς σπανίζει... Επιπλέον, είδα ένα διαφημιστικό σποτ που έμεινε έντονα στη μνήμη μου γιατί εξηγεί απλά, γρήγορα και χωρίς λόγια την αλήθεια που γνωρίζουν μόνο όσοι δουλεύουν στο παρασκήνιο της μόδας και της ομορφιάς...Εύχομαι να το είχα δει όταν ήμουν 13 ετών, θα με είχε γλιτώσει από πολλά άγχη...




It's never too late anyway, μακάρι να το δουν πολλά μάτια γυναικών -ως μέσο αφύπνισης-, αλλά, -γιατί όχι- και ανδρών. Οι κύριοι άλλωστε, σαφώς πιο απονήρευτοι, χρειάζονται τέτοιες αποδείξεις για να καταλάβουν ότι το bimbo girl στο περιοδικό δεν υφίσταται στην πραγματικότητα και δεν διαρκεί "24/7" όπως θα επιθυμούσαν, αλλά "κατασκευάζεται" από χέρια ειδικών και διαρκεί λίγο...


DO YOU NEED MORE?????????????
they are real people, like you and me!





Έχω βέβαια και τον αντίποδα για να βάλουμε όρια και στην αντίθετη κατεύθυνση...Στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορεί μια γυναίκα με μούσι. Όχι απλωμένο σε όλο το πιγούνι αλλά μακρύ, προς τα κάτω.

Κάθε φορά που συναντιόμαστε στο δρόμο, ή στην αγορά, εννοείται ότι εγώ νιώθω πολύ πιο άβολα από αυτήν! Αυτό συμβαίνει γιατί φέρεται σαν να μην συμβαίνει τίποτα και κατά τα άλλα η γυναίκα δείχνει μια χαρά. Με το τζιν της, την μονόχρωμη μπλούζα της, την κλασσική της τσάντα, μάλλον δεν αισθάνεται ότι έχει κάτι περίεργο η εμφάνιση της. 
Τουλάχιστον έτσι συμπεραίνω εγώ, που μου προκαλεί φοβερό ενδιαφέρον αυτό το μουσί, ή μάλλον το γεγονός ότι δεν έκανε τίποτα για να αφαιρέσει αυτό το μούσι ! Εδώ, η αυτοπεποίθηση θα έλεγα ότι άγγιξε τα άκρα !

Πριν χρόνια το αναλύσαμε με την απολαυστική χιουμορίστα φίλη μου Α., η οποία το έχει γούρι να μου τηλεφωνεί κάθε φορά που την πετυχαίνει. Υποθέσαμε ότι πρόκειται για ένα άτομο αιώνες "μπροστά", φιλοσοφημένο, που επιλέγει να απέχει από τη ματαιοδοξία της ομορφιάς και της λεπτομέρειας και πιστεύει στην φυσική ομορφιά. 
Στην τόσο φυσική ομορφιά! :-))))))))