Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

What About Mary

Η χθεσινή Τετάρτη έκλεισε με εμένα να επιστρέφω στο σπίτι στις 12,  κρατώντας μια εμπριμέ luxury σακούλα.


Η χάρτινη αυτή σακούλα  μπήκε χθες στα σπίτια δεκάδων άλλων γυναικών της πόλης, κουβαλώντας εκτός από smart take away gifts και έναν συνειρμό που οδηγεί σε μια hi fashion εμπειρία. 
Το σωματείο γυναικών Καλλιπάτειρα και η stylist Άννα Καψάλη (stylefaxboutique.com) μας "προσκάλεσαν" σε defile, μιας σχεδιάστριας που αγαπούν τρελά οι trend setters του σήμερα (boutique owners, buyers, editors, celebrities etc etc...) . To όνομα αυτής, Μary Katrantzou. Αν ρωτήσετε τη μαμά σας θα μάθετε ότι, όταν αυτή ήταν στην ηλικία σας, ψώνιζε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από τα ενημερωμένα πολυκαταστήματα αθλητικών ειδών, Κατράνζος Σπορ. Η εγγονή λοιπόν του - προχωρημένου για την εποχή του - επιχειρηματία επιβεβαιώνει τη γονιδιακή κληρονομιά δημιουργώντας συλλογές που την καταξίωσαν αυτομάτως. Με δεδομένη την "κουρασμένη" εποχή που διανύουμε, αυτό που κατάφερε η - υπερβολικά συμπαθητική - Μαίρη Κατράνζου, δεν είναι τίποτα άλλο από ευδιάκριτα μεγάλο ταλέντο που ---->βρέθηκε στο κατάλληλο "έδαφος"-----> δούλεψε σοβαρά, θέτοντας hi standards και νομοτελειακά -----> άνθισε !
 Η υποδοχή χθες στο hometown της σχεδιάστριας ήταν super stylish. Μπαίνοντας στο lounge, πριν την αίθουσα του fashion show βρισκόσουν μπροστά σε δείγματα από συλλογές της, μπορούσες να θαυμάσεις τη λεπτομέρεια των φορεμάτων της, μπορούσες ακόμη και να τα αγγίξεις. Πολύ προσιτά, αν και μοναδικά σκέφτηκα. Διάφορα τα σχόλια από πολλές φίλες μου που συνάντησα στις ομορφιές τους, μετά το καλοκαίρ ι:
-" Στο net a porter είδα ένα φόρεμα της να πουλιέται 10.000 ευρώ!"
-"Είναι μόνο ένα χρόνο μεγαλύτερη μου στην ηλικία! Πως τα έκανε όλα αυτά!!"( friend aged 24 )
-"Είδες πόσες φοράνε φορέματα της; Ξεπούλησε ήδη η Καψάλη!"( παρεπιπτώντως, η ίδια η Άννα Καψάλη φόρεσε χθες ως συν-οικοδέσποινα  ένα τέλειο  60's inspired μακρυμάνικο Katrantzou )  
- "Έχω έγκυρη πληροφορία ότι ο Louboutin σχεδίασε τα ankle boots που θα δούμε στην επίδειξη ,τα οποία όμως δεν θα πωλούνται ! (φίλος που βοήθησε backstage )
-"Eμένα μου αρέσει εκείνο που έχει πάνω του το τεράστειο κόσμημα!"


Και σε εμένα αυτό αρέσει baby, γιατί όπως διευκρίνησε και η ίδια η Μary Katrantzou στη live συνέντευξη που έδωσε στην Editor in Chief του περιοδικού Hello ( glamorous ! ) Γωγώ Αυγερινοπούλου, σχεδιάζει πάνω στα υφάσματα της όλα όσα ποθούμε, άλλα λόγω μεγέθους, ή κόστους δεν μπορούμε να αποκτήσουμε !


Η αίσθηση που έχεις όταν έρχεσαι αντιμέτωπη με ένα φόρεμα που υπογράφει η Mary Katrantzou είναι πάντα η ίδια. Το αναγνωρίζεις τόσο απόλυτα, όπως κάποτε αναγνωρίζαμε τα εμπριμέ του Versace, όταν αυτός ήταν ακόμη στη ζωή και αποθεωμένος...
 Αν προσπαθούσα να ξεχωρίσω ένα φόρεμα, ως το καλύτερο που περπάτησε χθες μπροστά μου, υπακούοντας τη δυναμική σκηνογραφία και τη σύγρονη μουσική που του συνδύασαν, θα επέλεγα αυτό:


To θέλω για τη ντουλάπα μου, για την κόρη μου 30 χρόνια μετά, για το σαλόνι μου ως piece of art ! 
-Miss Katrantzou,
 Thank you for the experience !