Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

*SEXY ΑΡΩΜΑΤΑ λίγο πριν το 2014

Είμαι απόλυτα σίγουρη πως γνωρίζετε, από δική σας προσωπική εμπειρία, τη δύναμη της μνήμης της όσφρησης. Ανοίγεις ένα ξεχασμένο μπουκάλι αρώματος και αστραπιαία γυρίζεις πίσω στο χρόνο. Οι πιο sexy άνθρωποι που γνώρισα μέχρι σήμερα χρησιμοποιούσαν αυτό το "μνημονικό" υπέρ τους. Επέλεγαν επιμελώς το άρωμά τους και είχαν τη δύναμη μέσω αυτού να "χτυπούν καμπανάκια" σε όσους ήθελαν να μαγνητίσουν. 

Πειράματα με αρώματα έκανα πολλά. Και όπως συμβαίνει με τις περισσότερες επιλογές στη ζωή μου, το ΟΧΙ το ήξερα αμέσως, ενώ για το ΝΑΙ, ήθελα λίγο χρόνο για να σιγουρευτώ...
Τις πρόσφατα λοιπόν  αγαπημένες μου μυρωδιές,σήμερα θα τις "συζητήσω" και μαζί σας...

1.Balenciaga Paris/2010
Δεν σκοπεύω να αναλύσω τη σύσταση του καθώς ελάχιστα με ενδιαφέρει αν έχει πατσουλί και cedarwood...Αυτό που θα τονίσω είναι το πόσο αισθησιακό και μυστηριώδες το βρίσκω, ενώ ταυτόχρονα το θεωρώ ελαφρύ. Ο παραπάνω συνδυασμός του δίνει την εξής φοβερή αβάντα, το φοράς όλες τις ώρες, αντίθετα με άλλα αισθησιακά αρώματα, τα οποία φυλάς για την κρεβατοκάμαρα. Αν δεν έτυχε να το μυρίσετε, δοκιμάστε το θα με θυμηθείτε.

2.Guerlain L'instant Magic /2007
To υπογράφει η ναυαρχίδα της αρωματοποιίας Guerlain και προσωπικά τo θεωρώ από τα πιο αιθέρια - δυνατά αρώματα. Μου προκαλεί τα εκστατικά συναισθήματα που ένιωθα κάποτε μόνο μυρίζοντας την Climat της Lancome. Ερωτεύσιμο 100%, το πιθανότερο είναι να αισθάνεστε κάπως έτσι και εσείς, φορώντας το!

3.Lancome La Vie est Belle Huile de parfum lumiere/ 2013

Κατ'αρχάς πρόκειται για λάδι. Αρωματισμένο λουλουδάτο καραμελάτο λάδι.Έπειτα, φοριέται και στα μαλλιά. Μπορείς δηλαδή να χτενίσεις τα μαλλιά σου και στη θέση ενός λαδιού περιποίησης τύπου Moroccanoil, να απλώσεις "αρωματικές ανταύγειες". Έγινα fan του μέσα στο χειμώνα, φαντάζεστε πόσο θα ταιριάζει με την ατμόσφαιρα του καλοκαιριού;
(μην υποτιμήσετε καθόλου την έντασή του. Είναι από εκείνα που σε ρωτούν, -Ποιο άρωμα φοράς;;;;)  

Αυτά με τα αρώματα ευωδιαστά κορίτσια μου, τώρα σχετικά με τα email που μου στέλνετε με την ερώτηση:"- Γιατί δεν γράφεις πιο συχνά",απαντώ (ευχαριστώντας σας πάρα, μα πάρα πολύ), ότι κάτι πολύ ωραίο "μαγειρεύεται" με τα paliamou louboutin και ευελπιστώ μέσα στο '14 να αποκαλυφθεί! Μέχρι τότε τα λέμε online στην παρούσα διεύθυνση και εντύπως στην τελευταία σελίδα του περιοδικού ADORE της εφημερίδας ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, όπου τα paliamoulouboutin έχουν μόνιμη στήλη. Φιλιά πολλά

*Αναμφίβολα μετά από δοκιμές δεκάδων δειγμάτων, είμαι λάτρης των προϊόντων ομορφιάς και έμαθα να ξεχωρίζω το αξιόλογο ! Ωστόσο, οι απόψεις του παραπάνω post τοποθετούνται χρονικά την περίοδο που γράφτηκε. Για σύγχρονες τάσεις σχετικά με καλλυντικά προϊόντα περιηγηθείτε στις σελίδες του eshop μου www.hautenature.net.
 Εκεί, η βιολόγος αδερφή μου Ειρήνη Πασχαλέρη, επιλέγει καλλυντικά με όρο να μην περιέχουν χημικά στη σύστασή τους. SEE YOU ALL THERE !