Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Pet Love

Υπάρχουν πολλών ειδών αγάπες.
 Κάποιοι απόλυτα δηλώνουν ότι money can't buy you love ενώ άλλοι,  - ανάμεσα τους κι εγώ -, πιστεύουν ότι  υπάρχει μια περίπτωση αγάπης, που μπορείς να αγοράσεις. Η συναλλαγή σου μάλιστα εγγυάται αγάπη  αθώα, ανιδιοτελή και εφ' όρου ζωής...


Ο Αιμήλιος ήρθε στα χέρια μας στη θέση του west highland σκύλου, που είχαμε παραγγείλει μετά από εντατική έρευνα...
-"Έγινε λάθος στην παραγγελία και μου έστειλαν έναν αρσενικό μαλτέζο, αντί για το σκύλο που παραγγείλατε", μου είπε στο τηλέφωνο η κτηνίατρος. Για κάτι τύπους σαν κι εμένα που δεν θεωρούν τίποτα τυχαίο και αφήνονται στις συγκυρίες του σύμπαντος,  η απάντηση ήταν αυθόρμητη και αμετάκλητη. - "Έρχομαι να πάρω τον σκύλο μου!".


Τέσσερα χρόνια μετά, θα ήθελα πολύ να μπορούσα να σας μεταδώσω την εμπειρία που λέγεται  Αιμήλιος, αλλά δυστυχώς μόνο σε εμένα εκδηλώνει συναισθήματα διακαούς πόθου, με αποτέλεσμα να είμαι η μόνη που τον ξέρω πραγματικά. Για όλους τους υπόλοιπους που πλαισιώνουν τη ζωή μας είναι ένα σνομπ, βλαμμένο, νευρωτικό και τελικά κωμικό  σκυλί. Κούκλος βέβαια,σε αυτό συμφωνούν όλοι και νευριάζουν ακόμη περισσότερο με την ανάρμοστη συμπεριφορά του...


Όλοι αυτοί όμως, δεν ξέρουν τι έχουμε περάσει οι δύο μας, ούτε έχουν ζήσει τις στιγμές μας. 
Που να φανταστούν ότι εμείς μιλάμε σε μια δική μας γλώσσα, ή ότι ένας σκύλος μπορεί να αναγνωρίζει ένα τραγούδι ως "τραγούδι μας" και να ηρεμεί...
Δεν ξέρουν ακόμη, ότι αυτός, ο μαλλιαρός τετράποδος πορτιέρης υποδέχτηκε ένα ένα τα παιδιά μου  στο νέο τους σπίτι, ενώ με το παρατσούκλι "νοσοκομήλιος" μου στάθηκε ξάγρυπνος όλα τα ανήσυχα βράδια στις  εγκυμοσύνες. Ούτε γνωρίζουν ότι μόλις μυρίστηκε και το δεύτερο μωρό έπιασε 24ωρη εργασία σεκιουριτά και δεν επέτρεπε σε κανέναν να πλησιάσει "αυτά" τα δύο πλάσματα, που προφανώς μύριζαν σαν εμένα...
 Κι ενώ γινόμασταν πολλοί στο σπίτι και στην ιεραρχία στοργής ήρθε τρίτος, αυτός εκεί. Καψούρα αιώνια, πάντα γύρω μου, πάντα μέσα στο πλάνο σε όλες τις φωτογραφίες, πάντα αναμονή στην πόρτα, πάντα στα πόδια μου για ύπνο. Χωρίς να παίρνει σχεδόν τίποτα, τάχτηκε  να μου δίνει πολλά... 


Σε αυτή τη μεγάλη μου αγάπη αφιερώνω την έρευνα που έκανα για ότι καλύτερο μπορεί να έχει στη ζωή του και του εύχομαι περαστικά γιατί μου αρρώστησε σοβαρά την προηγούμενη εβδομάδα και θορυβήθηκα. Κατάλαβα μάλλον πόσο λάθος είναι να παίρνεις for granted κάποιον που προσφέρει βουβά και ουσιαστικά ζει για σένα...
best for dogs
1. Για τις μεταφορές μας στην πόλη ή στο ταξίδι,η Gucci τσάντα που σχεδιάστηκε ειδικά για pets θα δώσει στυλ και στους δυό μας,
2. Στο αυτοκίνητο όμως, ενώ εσύ θέλεις να είσαι στην αγκαλιά μου και να βγάζεις τη μύτη σου έξω από το παράθυρο, θα σε δέσω στο ειδικό καθισματάκι για να είμαστε και οι δύο ασφαλείς,
3. H καλύτερη τροφή που υπάρχει στην αγορά για εσένα είναι Καναδικής προέλευσης, λέγεται Orijen και πήρε τον τίτλο PET FOOD OF THE YEAR για το 2010/11. Οι εξαιρετικές αυτές κροκέτες εγγυώνται  μακροζωία και θα τις προτιμήσουμε! www.championpetfoods.com ,πωλούνται σε ενημερωμένα pet shops και στην Ελλάδα. 
4. Για το μπάνιο σου υπάρχουν δεκάδες ειδικά σαμπουάν, αλλά εγώ θα προτιμήσω αυτό της KIEHL'S που εμπιστεύομαι ως εταιρία.$17 www.kiehls.com
5. Υπάρχει βέβαια και  η εξέλιξη στον τρόπο πλυσίματος σου, το αυτόματο πλυντήριο σκύλων που ανακάλυψα στο ανακαινισμένο κομμωτήριο/ κτηνιατρείο του Δρ Παντελή Χατζηνάκου. τηλ. 2310.306642. Ιδανικό για ράτσες μεγάλου μεγέθους!


6. Tα ωραιότερα polo μπλουζάκια βρίσκουμε εδώ και χρόνια στη συλλογή του Ralph Lauren, αλλά τέλεια pet σειρά με ρούχα, μπουρνούζια(!), λουριά και κρεβάτια έχει και η Juicy Couture.
7. Το πιο stylish κρεβάτι σκύλου που είδα ποτέ, είναι το βελούδινο της Sniffany & Co και το βρήκα στο pet corner του Ηondos Center Απολλώνια Πολιτεία,- που άλλωστε θεωρείται η πιο πλούσια pet boutique στη Θεσσαλονίκη-,
8. Ενώ το καλύτερο άρωμα ειδικό για το δέρμα σου και το τρίχωμα σου είναι το Oh my dog!


  9. Κι επειδή τίποτα από τα παραπάνω δεν μετράει αν δεν έχεις τρόπους, στην Αμερικάνικη αγορά (που τα pet gadgets ξεπερνούν σε πωλήσεις τα παιδικά παιχνίδια...) κυκλοφορεί το ειδικό σύστημα που θα με ειδοποιεί να σου ανοίξω την πόρτα χωρίς να την καταστρέψεις με τα νύχια σου...
10. Αλλά μια και αναφερθήκαμε σε νύχια, σας παρουσιάζω τα ειδικά βερνίκια νυχιών που έβγαλε η OPI για τις σκυλίτσες φίλες του Αιμήλιου!
 
Η λίστα με τα απίστευτα είδη που υπάρχουν για τα σκυλάκια μας είναι ατελείωτη. Κάτι όμως που έχει ενδιαφέρον και αξίζει να γνωρίζετε πέρα από το shopping, είναι η σημαντική προσφορά της οργάνωσης Greek Animal Welfare σε σκυλάκια και άλλα ζώα΄που ζουν στην Ελλάδα και δεν έχουν την τύχη των δικών μας κατοικίδιων...www.gawf.org.uk

H στενή επαφή με το σκύλο μου, μόνο χαρές γέμισε τη ζωή μου. Αλλά, μου έμαθε και κάτι ακόμη. 
Το θάρρος και η αυτοπεποίθησή του Αιμήλιου ήταν σε πολλές περιπτώσεις εκτός λογικής! Αυτό είχα ανάγκη να μιμηθώ σε πολλές καταστάσεις της δικής μου ζωής...
you are only the size you think you are!!!!
Thank you dog!