Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

BE STRONG GIRLS...



Θα θυμάστε τη Μadonna στην περσινή διαφημιστική καμπάνια για τον οίκο Lοuis Vuitton...


Για δείτε τώρα μια από τις φωτογραφίες που έβγαλε στον αέρα, μέσω του blog του, ο δαιμόνιος Bryan Boy...


Εδώ βλέπουμε μια όμορφη, ώριμη γυναίκα, αλλά όχι την αψεγάδιαστη "χωρίς ηλικία" Madonna που ξέραμε...
Αναρωτιέμαι, χρειαζόταν να κρύψουν μέσω του ρετούς τριάντα χρόνια;...Θα δικαιολογήσω την όλη πλάνη, με τον όρο ότι το όλο concept στηρίζεται σε μια cyber art αισθητική. Οπότε, θα δεχτώ και την υπερβολική παρέμβαση των δημιουργών, ως εικαστική παρέμβαση ...


 Με αφορμή αυτές τις φωτογραφίες θυμήθηκα πως ένοιωθα στην εφηβεία, (την παρατεταμένη εννοώ...), πόσο με ενοχλούσαν "ατέλειες" στο πρόσωπο και στο σώμα μου. Είμαι σίγουρη ότι και σήμερα εκατομμύρια γυναίκες σε μικρή, ή μεγαλύτερη ηλικία  ψάχνονται με τα πρότυπα και δυσκολεύονται να διακρίνουν, πόσο πολύ άχρηστη είναι η ομορφιά, σκέτη, χωρίς αυτοπεποίθηση...


Έρχεται λοιπόν το 2004 η καμπάνια των καλλυντικών προϊόντων  DOVE (www.dove.com) και καταπιάνεται με το θέμα. Σίγουρα θα έχετε ακούσει για την εκστρατεία campaing for real beauty και το πρόγραμμα αυτοεκτίμησης. Όταν πρωτοείδα το concept σκέφτηκα, "είναι δυνατόν να μην προσλάβουν models και να επιλέξουν κοινές θνητές να μας πουλήσουν οτιδήποτε; Θα αποτύχουν παταγωδώς!"


Ευτυχώς, το μόνο που απέτυχε ήταν οι προβλέψεις μου...Προσέχοντας χρόνο με το χρόνο τα πρόσωπα στην όλη εκστρατεία, είδα ομορφιά! Είδα υγιή άτομα, με ιδιαιτερότητες που μου άρεσαν. Είδα έντονη αυτοεκτίμηση σε μεγάλη ηλικία που ζήλεψα. Είδα γυναίκες που έμοιαζαν να αγαπούν τον εαυτό τους, είδος που δυστυχώς σπανίζει... Επιπλέον, είδα ένα διαφημιστικό σποτ που έμεινε έντονα στη μνήμη μου γιατί εξηγεί απλά, γρήγορα και χωρίς λόγια την αλήθεια που γνωρίζουν μόνο όσοι δουλεύουν στο παρασκήνιο της μόδας και της ομορφιάς...Εύχομαι να το είχα δει όταν ήμουν 13 ετών, θα με είχε γλιτώσει από πολλά άγχη...




It's never too late anyway, μακάρι να το δουν πολλά μάτια γυναικών -ως μέσο αφύπνισης-, αλλά, -γιατί όχι- και ανδρών. Οι κύριοι άλλωστε, σαφώς πιο απονήρευτοι, χρειάζονται τέτοιες αποδείξεις για να καταλάβουν ότι το bimbo girl στο περιοδικό δεν υφίσταται στην πραγματικότητα και δεν διαρκεί "24/7" όπως θα επιθυμούσαν, αλλά "κατασκευάζεται" από χέρια ειδικών και διαρκεί λίγο...


DO YOU NEED MORE?????????????
they are real people, like you and me!





Έχω βέβαια και τον αντίποδα για να βάλουμε όρια και στην αντίθετη κατεύθυνση...Στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορεί μια γυναίκα με μούσι. Όχι απλωμένο σε όλο το πιγούνι αλλά μακρύ, προς τα κάτω.

Κάθε φορά που συναντιόμαστε στο δρόμο, ή στην αγορά, εννοείται ότι εγώ νιώθω πολύ πιο άβολα από αυτήν! Αυτό συμβαίνει γιατί φέρεται σαν να μην συμβαίνει τίποτα και κατά τα άλλα η γυναίκα δείχνει μια χαρά. Με το τζιν της, την μονόχρωμη μπλούζα της, την κλασσική της τσάντα, μάλλον δεν αισθάνεται ότι έχει κάτι περίεργο η εμφάνιση της. 
Τουλάχιστον έτσι συμπεραίνω εγώ, που μου προκαλεί φοβερό ενδιαφέρον αυτό το μουσί, ή μάλλον το γεγονός ότι δεν έκανε τίποτα για να αφαιρέσει αυτό το μούσι ! Εδώ, η αυτοπεποίθηση θα έλεγα ότι άγγιξε τα άκρα !

Πριν χρόνια το αναλύσαμε με την απολαυστική χιουμορίστα φίλη μου Α., η οποία το έχει γούρι να μου τηλεφωνεί κάθε φορά που την πετυχαίνει. Υποθέσαμε ότι πρόκειται για ένα άτομο αιώνες "μπροστά", φιλοσοφημένο, που επιλέγει να απέχει από τη ματαιοδοξία της ομορφιάς και της λεπτομέρειας και πιστεύει στην φυσική ομορφιά. 
Στην τόσο φυσική ομορφιά! :-))))))))