Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

A BIRTHDAY PARTY WITH LANVIN DREAMS

Το περίμενα αυτό το press release...Lanvin for H&M. Η χαρά του κάθε fashionista, φυσικά και δική μου, μεγάλη χαρά. Είδα τις φωτογραφίες και έμεινα άφωνη. Ρούχα που φωνάζουν Παρίσι από μίλια μακριά,
αξεσουάρ που εκφράζουν joie de vivre και χρώμα. Πολύ χρώμα. Υπέροχα όλα, n'est - ce pas ?
Τσέκαρα τη συλλογή μπρος -  πίσω με τα βελάκια διαλέγοντας νοερά, όλα όσα  θα φορούσα. Εντόπισα τα super κομμάτια που είναι κομμένα και ραμμένα για εμένα και αφού κατέληξα, πάτησα το TURN OFF COMPUTER. 
Τώρα θα μπορούσα μέχρι τις 23 του Νοέμβρη, που θα κρεμαστούν στα επιλεγμένα καταστήματα της αλυσίδας, να τα ονειρεύομαι. Ότι πρέπει όνειρο για το ξημέρωμα της ημέρας των γενεθλίων μου, σκέφτηκα και έκλεισα τα μάτια...

 Λίγα λεπτά αργότερα, λίγο το birthday stress, λίγο οι Lanvin παραισθήσεις, μου άνοιξαν και πάλι τα μάτια...Καλό το κίτρινο φόρεμα με τη μαύρη ζώνη, αλλά πού θα το φορέσω και δεν θα "καρφωθώ" ( = όποια γυναίκα, ή γκέι άνδρας με δει να το φοράω θα σκεφτεί , "φοράει το Lanvin for H&M  Ladies No 16 yellow dress, $199, δεν το πρόλαβα στο νούμερο μου, το κέρδισε με το σπαθί της  όμως η ξαδέρφη μου στο κατάστημα της Κηφισιάς, αφού έδειρε μια άλλη στα δοκιμαστήρια......."). 

Άνοιξα και πάλι τον υπολογιστή. 
Ας το ξαναδώ.
Μήπως αν το συνδυάσω με το δικό μου, μοναδικό τρόπο ξεχωρίσει ; Mήπως αν φορέσω ένα από τα καταπληκτικά ζευγάρια παπούτσια που συλλέγω χρόνια, μπορώ να μπλοφάρω; Aν δεν  το φορέσω ως coctail dress όπως προβλέπεται, αλλά ως πρωινό φόρεμα με μακριά ζακέτα και opaque καλσόν; Σίγουρα θα μεταμορφωθεί και δεν είναι τόσο αναγνωρίσιμο, ή μήπως όχι...;;;

ΤΙΠΟΤΑ SWEΕTHEARTS ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ. 
Tα Lanvin for H&M είναι χαρακτηριστικά, όπως είναι και τα πολύτιμα αδερφάκια τους που πωλούνται στις Lanvin boutiques. Άρα, μόνο απαρατήρητα δεν περνούν... Eπιπλέον, λες και δεν μας έφτανε το πανελλήνιο απαγορευτικό, θα είναι παγκοσμίως αναγνωρίσιμα, αφού θα πουληθούν ταυτόχρονα σε 200 καταστήματα ανά την υφήλιο...

Άλλαξα γνώμη, δεν τα θέλω, τι να τα κάνω, ίδια με όλες θα είμαι;
Άρνηση και αντίδραση. 
Μέχρι τη στιγμή που πάτησα το FILM MATERIAL στο site... Τι ακριβώς είδα εδώ; Ο εγκέφαλος του οίκου Lanvin Alber Elbaz και τα πολύ δυνατά μυαλά του μάρκετιγκ του H&M δεν θα άφηναν κάτι σαν εμένα να ξεφύγουν και τελικά να σνομπάρουν το εγχείρημα...Αυτό που φοβήθηκα, μου το σέρβιραν στο πιάτο: 
" Ναι κυρία μου, θα φοράτε όλες το ίδιο, θα συναντιέστε με το ίδιο φόρεμα και ασχέτως ηλικίας, ή κοινωνικής τάξης, θα μάθετε να ζείτε έτσι. Άρα, αφού δεν μπορείτε να το αποφύγετε, 
τουλάχιστον, κάντε το με στιλ !"

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ VIDEO ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΕ ΠΡΙΝ ΚΑΛΑ ΚΑΛΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΩ...


Βέβαια, επειδή εγώ ως vera Θεσσαλονικιά δεν θα μπορέσω να δεχτώ έτσι εύκολα το στιλάκι ντυθείτε όλες ίδια και πολύ σας είναι, ακόμη και μετά το super stylish video αντιδρώ και θα κινηθώ διαφορετικά. Τι θα κάνω; Θα τα φορέσω τα Lanvin for H&M αφού πρώτα επιλέξω προσεκτικά το κοινό μου. Ποιο κοινό είναι αυτό που δεν χαμπαριάζει από τέτοιες fashion & style ψυχώσεις;;;;;;;; 

Μα φυσικά, το ανδρικό! 
Φορέστε σε πολύ prive party τα υπέροχα αυτά Παριζιάνικα κομμάτια και απολαύστε την ουσία του πράγματος. Eδώ Darlings τα πράγματα είναι απλά:  animal print καμπαρτίνα + κόκκινα παπούτσια με φιόγκους + μίνι μαύρο  φόρεμα με βολάν είναι sexy. Είτε αυτό φέρει την υπογραφή μεγάλου σχεδιαστή, είτε είναι  πολυεστερικό fantacy costume, αγορασμένο από sex shop! 

Φυσικά, εσείς που θα αποκτήσετε τα πολυπόθητα, προσιτά Lanvin, μέσα σας θα ξέρετε πολύ καλά πόσο σπουδαία κομμάτια φοράτε και θα αυτοντοπάρεστε με πολλαπλές δόσεις αυτοπεποίθησης...( www.hm.com )
Cheers on line για να κλείσουμε ! (Σήμερα μαζί μου έχει birthday και το blog αυτό, καθώς  συμπληρώνει αισίως το πρώτο του έτος : -) 

CHEERS MR LOUBOUTIN,
THANK ΥOU FOR INSPIRING US!

lLLE RITUEL CHRISTIAN LOUBOUTIN X CHAMPAIGN LIMITED EDITION

Τake care girls!