Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

THE DEFINITION OF "SEXY"

"Αγαπητέ Αρσενικέ - του γούστου μου -,
αλλάζει η σεζόν και σιγά σιγά θα πρέπει να ανανεώσω την εικόνα μου, να με δεις μπροστά σου ανοιξιάτικη οπτασία, να ανοίξει κι εσένα η ψυχή σου ! Τα πρώτα που θα μου φταίξουν, εκτός από τα μαλλιά μου, που μου φταίνε πάντα, θα είναι τα παπούτσια. 
Γνωρίζω Αρσενικέ  τι φαντάζεσαι όταν σου πω, "θα  βγω στην αγορά να ψάξω ανοιξιάτικα παπούτσια σήμερα". 
Εσύ, oνειρεύεσαι να περπατάς στα πεζοδρόμια το πρωί και να σε προσπερνώ, αιθέρια κι ανάλαφρη με βήμα ταχύ και ανοιξιάτικα παπουτσάκια αυτού του τύπου :
Christian Louboutin www.netaporter.com




...ή αυτού του τύπου, γιατί ξέρω, σου αρέσουν όλα τα έντονα χρώματα :
Σε καταλαβαίνω αρσενικέ, δεν φταις εσύ, η φαντασία σου τα φταίει και η φύση σου, φυσικά...
Kαι μη νομίζεις ότι σε εμάς, δεν αρέσουν... Στις ντουλάπες μας όλες τα έχουμε. Τα φορέσαμε όμως δύο φορές και ήταν βράδυ και ειδική περίπτωση. Kαι σε εμένα αρέσει να νιώθω τα - ήδη 1.50cm πανέμορφα - πόδια μου 16 πόντους πιο μακριά αλλά, πως να τα φορέσω κάθε μέρα ; 
"Μήπως μπορείς να κάνεις κάτι να εφευρεθεί λίγο νωρίτερα απ'ότι προβλέπεται ο διακτινισμός;"
Μια σκέψη έκανα, δεν μπορείς...
"Ξέρεις, έλαβα κι ένα e - mail με μια φωτογραφία που θέλω να δεις":
"Κοίτα τι καλούτσικο, 
φαντάσου με με λευκό κολάν, μακρύ t-shirt και hoodie. Να φοράω και πολύ άρωμα. Με μαζεμένα τα μαλλιά μου σε 80's κότσο και εκείνα τα ασημί wayfarer γυαλιά  με τους καθρέφτες που τόσο μου πηγαίνουν..."
"...δες ένα ακόμη, που τώρα το Φεβρουάριο θα βγει στα καταστήματα" :
"...ξέρω, δεν σου λέει τίποτα το ότι τα σχεδίασε ο Karl Lagerfeld για τη HOGAN. Τα δύο δερμάτινα λουράκια όμως, που δένουν στον αστράγαλο, όλο και κάτι θα σου πουν. Για φαντάσου με με μαύρο σορτς, αμάνικο φανελάκι και τζόκευ καπελάκι να κάνω jogging ! Super, έτσι δεν είναι;"
ΛΟΙΠΟΝ, αγαπητέ Αρσενικέ, για να μην το κουράζουμε, αυτά δεν θα είναι τα παπούτσια του γυμναστηρίου, αλλά αυτά που θα συνδυάζω με τα περισσότερα ανοιξιάτικα ρούχα μου. Και ξέρω, επειδή με ξέρω, ότι θα τα φορέσω πάρα πολλές φορές και άρα θα χαίρομαι για την αγορά μου κάθε φορά που τα βλέπω.  Σε εκπαιδεύω κι εσένα Αρσενικέ, από σήμερα να σου αρέσει η νέα εκδοχή του τι είναι sexy. Sexy δεν είναι τα παπούτσια, αλλά τα παπούτσια που μπορούν να με κάνουν να αισθάνομαι άνετα, ταιριάζουν στον τρόπο ζωής του σήμερα και δεν μου δυσκολεύουν τη ζωή.
Σύμφωνοι; 
Κι εγώ, σου υπόσχομαι ότι, κάπου κάπου θα με βλέπεις να φοράω τα πανέμορφα, ψιλοτάκουνα παπούτσια που σου αρέσουν. Η μόνη διαφορά είναι ότι θα φοριούνται indoors και θα τα βλέπεις μόνο εσύ ;-). Bλέπεις, τελικά, όλα υπέρ σου!