Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

*New Year's Resolution

Δεν γίνεται αρχή χρονιάς, χωρίς ανανεωμένα σχέδια και δεσμεύσεις. 
Ακόμη και τα πιο απλά θέματα, αποκτούν αξία και μοιάζουν μεγάλης σημασίας, όταν πάρουν θέση στην καθαρογραμμένη λίστα με τα 
"to do"...Μια έρευνα δημοσιευμένη στο wikipedia θέλει τους άνδρες πιο πιστούς στην τήρηση των όρων μιας λίστας με personal goals, γιατί όπως εξηγεί, μπορούν και γίνονται πιο συγκεκριμένοι---->"θα χάνω ένα κιλό την εβδομάδα". Εμείς οι γυναίκες, σύμφωνα πάντα με την ίδια έρευνα, για να ευχαριστηθούμε μια λίστα πρέπει να τη γράψουμε με πάθος και να ορκιστούμε πατριωτικά σε μεγάλες κουβέντες----->"θα γίνω 48 κιλά όπως τότε που..."
Από την άλλη, τα κοριτσάκια έχουμε τεράστια ποσοστά επιτυχίας στην τήρηση αυτο-υποσχέσεων, όταν μοιραστούμε τα πλάνα μας με τον κοινωνικό μας περίγυρο...
"-θέλω να τηλεφωνήσω στον Δημήτρη, - που με εγκατέλειψε - και να του πω ότι τον αγαπώ, αλλά άπαπα, με τι μούτρα θα αντικρίσω μετά τη Σοφιάννα, τη Μάρθα και τον περιπτερά;"  


Σε αυτό το τελευταίο γυναικείο χαρακτηριστικό θα βασιστώ, - στο ότι θα έχω να λογοδοτήσω σε εσάς δηλαδή -, φτιάχνοντας τη λίστα μου για το έντεκα. Πιστεύω πως θα εμπνευστείτε παίρνοντας ιδέες για τα δικά σας νέα πλάνα, θέλω φυσικά και την παρέμβαση σας, αν κάτι μου ξέφυγε  :
2011-NEW YEAR'S RESOLUTION
1. Πρώτο μέλημα μου τη νέα χρονιά θα είναι να είμαι συνεπής, τακτική, προσεκτική και αποτελεσματική. Θα γνωρίζω όλα όσα με συμφέρουν, θα προσαρμόζω τη σύνδεση του κινητού μου σε κάθε νέο ανταγωνιστικό πρόγραμμα, θα εξοφλήσω υπόλοιπα του παρελθόντος,θα μαλώσω στη ΔΕΗ αν καταλάβω ότι μου κλέβουν ένα ευρώ. Αυτά, για να προσαρμοστώ ακόμη περισσότερο στην κρίση. Δεν θα μείνω όμως εδώ. Ούτε σκοπεύω να ζω έτσι, έχοντας δηλαδή στο νου μου, μόνο ότι αφορά την απότομη προσγείωση σε μια λιγότερο ανέμελη πραγματικότητα. 
Πρώτο μου μέλημα λοιπόν, δεν θα είναι τα παραπάνω. Πρώτο μου μέλημα θα είναι να μην δίνω τόση ενέργεια στα παραπάνω, γιατί συνειδητοποιώ ότι δεν θα μείνει ενέργεια για τίποτα άλλο.
 Και έχω τόσα πολλά να κάνω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (φτου κι απ'την αρχή:)

2011-NEW YEAR'S CAREFREE RESOLUTION 

1. Λυπάμαι που το ανακοινώνω αγαπητοί εμπλεκόμενοι στα τηλεοπτικά δρώμενα, αλλά δεν θα ξανα-ανοίξω την τηλεόραση. Στην καλύτερη, μου παίρνει το χαμόγελο από τα χείλη,στη χειρότερη βλέπω εφιάλτες όλη τη νύχτα. Για την ενημέρωση μου υπάρχουν και άλλα μέσα που δεν  βάζουν μουσική υπόκρουση στο δράμα για να πουλήσει. Τηλεόραση τέλος λοιπόν. 

2. Τηρώντας το παραπάνω και έχοντας ήδη αμόλυντη ατμόσφαιρα στο σπίτι, σκοπεύω να ασχοληθώ περισσότερο με τη μουσική επένδυση των στιγμών μου, οργανώνοντας εκ νέου όλα τα ακούσματα. Δεν υπάρχουν αναμνήσεις σαν τις μουσικές, δεν υπάρχει εσωτερικό χάδι πιο απαλό. Η αγαπημένη μου μουσική, θα παίζει στο σπίτι, στο αυτοκίνητο και στη δουλειά μου (όταν και όσο είναι δυνατό). Στο δε ταξί, θα καλωδιώνομαι με το i pod και δεν θα ακούσω ποτέ άλλες trash τηλεφωνικές παρεμβάσεις, σε local αθλητικές εκπομπές. Φτάνει. 


3. Φτιάξαμε την ακουστική ατμόσφαιρα, πάμε τώρα στην εξέλιξη. Εξέλιξη εννοώ το κάτι παραπάνω σε μάθηση,σε γνώση ή εξειδίκευση. Πάντα περισσεύει λίγος χρόνος αν θέλεις πραγματικά να κάνεις κάτι extra για τον εαυτό σου. Από τα πρόσφατα e mail με νέες ιδέες που έλαβα ξεχώρισα αυτό της fashion conscious  Ισμήνης που με προτρέπει να τελειοποιήσω τα design skills μου on line,www.etelestia.com . Ξεχώρισα ακόμη ένα mail με ευχές από τον πρώην δάσκαλο μου στην ξιφασκία. Ναι, το δοκίμασα κι αυτό ένα φεγγάρι και θέλω κι άλλο, όσο σκέφτομαι πόσο ωραία ένιωθα φεύγοντας από την προπόνηση. Το θέμα είναι πως ξαναρχίζεις κάτι που άφησες για χρόνια-----> Απλώς τηλεφωνείς, μαθαίνεις τα νέα ωράρια και πηγαίνεις, σαν να μην πέρασε μια μέρα. Νo big deal δηλαδή.
4. Αρχή νέου χρόνου, καλή στιγμή  για ανανέωση της εμφάνισης. Προσωπικά, σκοπεύω να παίξω με το μακιγιάζ όσο ποτέ, δοκιμάζοντας smokey make up στα πιο απρόβλεπτα χρώματα. Για τον σκοπό αυτό, σκέφτομαι να μοιραστώ με τις φίλες μου τις MAC σκιές σε σκόνη, αυτές στα βαζάκια που είναι αδύνατο να τελειώσει μία μόνο γυναίκα, ακόμη κι αν αυτή βάφεται και στον ύπνο της. 

Στη συνέχεια, θα πάρω τη μεγάλη απόφαση να κόψω στα μαλλιά μου τη φράντζα που θα αγαπήσω και δεν θα μετανιώσω για την ύπαρξη της μισή ώρα μετά το ψαλίδισμα.


 Επίσης, όλο το 2011 σκοπεύω να αρωματιστώ με ακριβά αρώματα που κάθονται σε ένα ράφι στο μπάνιο μου, αφού τα αναμείξω με φθηνά, ρετρό αιθέρια έλαια που λατρεύω. Βάζω ακόμη στόχο, να χρησιμοποιήσω όλα τα δείγματα καλλυντικών που μάζευα χωρίς λόγο σε ένα κουτί και να φοράω τα δαντελωτά, ή τα σατέν εσώρουχα μου all the time. 


Θέλω ακόμη, να βλέπουν μαζί μου το φως της ημέρας, τα όμορφα παπούτσια μου με τακούνι κι ως εκ θαύματος, να μη με κουράζει η πολύωρη ορθοστασία και το τρέξιμο για τις υποχρεώσεις της ημέρας. Για αυτό το τελευταίο, χρειάζεται μεγάλα αποθέματα πείσματος και αυθυποβολής, (----->δεν πονάς,δεν πονάς κτλ.), αλλά αξίζει τον κόπο γιατί ενισχύει τη δύναμη μου. Τη δύναμη του γένους θηλυκού εννοώ ;-D

5.  Άφησα για το τέλος τις σχέσεις. Το δυσκολότερο κομμάτι στις ζωές μας είναι να κρατιέται η ισορροπία στους ρόλους. Τα έχουμε ξαναπεί και θα τα ξαναλέμε. Στόχος λοιπόν για το 2011 μπορεί να είναι μια λιγότερo απαιτητική "πολιτική" σχετικά με τους γύρω μας. Και μερικές εκπλήξεις, λίγα "ξαφνικά κι απρόβλεπτα", λίγο χιούμορ παραπάνω. Μπορεί όμως κανείς να σκηνοθετήσει τις στιγμές του εγκλωβισμένος σε απαιτητικά προγράμματα και ρουτίνα; 
 Μπορεί. Γιατί αν δεν μπορεί, έρχεται ως πολύ φυσικό επακόλουθο η απομάκρυνση από εκείνο το σενάριο  που ο ίδιος ονειρεύτηκε και πάνω του επένδυσε. Μεγάλο κρίμα, δεν είναι; Ζουζουνιστείτε λοιπόν όσο ποτέ πριν, με τον πιο κοντινό διαθέσιμο που έχει να δώσει στιγμές και αγάπη. Μπορεί αυτός να είναι μέλος της οικογένειας, φίλος, lover, whatever. Βρείτε σε ποιον από τους γύρω σας, δίποδο, ή τετράποδο είναι αδύνατον  να ζει χωρίς αγάπη. Και ζήστε μαζί του. 

...and a special wish :
Eύχομαι σε όλα τα Louboutin girls, - στο σωστό timing με τον σωστό partner και όσο κρατήσει -, να ζήσουν τον απόλυτο, ανιδιοτελή έρωτα, ο καρπός του οποίου μπορεί να κάνει ασήμαντα όλα όσα νιώσατε ποτέ...
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ,(πάντα με τις ίδιες ευχές:)
 ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΥΧΗ