Τρίτη 24 Μαρτίου 2020

Τέλεια μαλλιά- Στέγνωμα [part 3]

Το τρίτο μέρος για ό,τι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε για να έχουμε ΤΕΛΕΙΑ ΜΑΛΛΙΑ αφορά το στέγνωμα. Έχουμε κάνει τα "πριν το λούσιμο", κάναμε και τελετουργία - "λούσιμο" και να 'μαστε τώρα μπροστά στον καθρέφτη με την πετσέτα στα μαλλιά. 
Τελευταία μου ανακάλυψη, μια ειδική πετσέτα για το στέγνωμα των μαλλιών. Ειδική, διότι είναι κατασκευασμένη από ίνες λεπτότερες και από αυτές του μεταξιού. Έτσι,όταν την τυλίγουμε δεν καταστρέφεται το περιτρίχιο (=εξωτερικό στρώμα της τρίχας). Το όνομα αυτής της πατενταρισμένης πετσέτας, ΑQUIS LISSE LUXE HAIR TURBAN
Στην Ελλάδα οι πετσέτες AQUIS πωλούνται αποκλειστικά στα αγαπημένα μας beuty καταστήματα sephora, σας παραθέτω το link: https://www.sephora.gr/el/proionta-gia-kanonika-mallia/29386-striped-black-and-white.html

Επόμενο "στανταράκι" για τον στόχο μας είναι το λάδι περιποίησης/άμυνας/θρέψης που θα εφαρμόσουμε πριν το σεσουάρ. Λάτρης η ίδια των ελαίων, έψαξα τον κόσμο να βρω το καλύτερο. Η πιο ψαγμένη αγορά μου ήταν λάφυρο ταξιδιού μου:το Nectarome Huile d'Argane, το οποίο αγόρασα από την ομώνυμη κρυμμένη boutique στο Μαρακές, 2 χρόνια πριν http://www.nectarome.com/?lang=en
Πολύ καλής ποιότητας το ομολογώ, όμως πριν ακόμη εξαντληθεί το περιεχόμενό του, γύρισα στο "πρώην μου". Ποιό είναι αυτό το καλλυντικό λάδι στο οποίο επιστρέφω μετά από δοκιμές; 

Είναι βεβαίως το γνωστό σας και αγαπημένο Moroccanoil, του οποίου μάλιστα το μέγεθος μινιατούρα βρίσκεται μονίμως στο νεσεσέρ της τσάντας μου, μαζί με το κραγιόν και την πούδρα μου.
Οι λόγοι, που δικαιολογούν γιατί το Moroccanoil Treatment μου είναι απαραίτητο,είναι πολλοί. Με δύο λόγια, το αγαπώ γιατί προλαμβάνει το φριζάρισμα και θα συμφωνήσετε, τα λεπτά μαλλιά απαλλαγμένα από τον παραπάνω δαίμονα, λάμπουν! Διαβάστε τα οφέλη όλης της σειράς στο παρακάτω link του επίσημου αντιπροσώπου Ελλάδας:
https://www.esphellas.gr/index.php/el/2014-12-02-14-19-02/moroccanoil-products

Και τώρα πάμε στο θερμαντικό εργαλείο. Ναι,εννοώ το σεσουάρ, ή πιστολάκι μαλλιών που όλες έχουμε στο σπίτι μας. Τα εύσημα παίρνει η εταιρεία PARLUX και ειδικά το μοντέλο Advance Light 2200 Watt

 Δύο κομμωτές μου το έχουν, στο κομμωτήριο, αλλά και στο σπίτι τους. Έτσι το πρόσεξα κι εγώ και στο φορμάρισμα ζητούσα το σεσουάρ εκείνο που "κάνει άλλα μαλλιά". Συγκεκριμένα, με τη βοήθεια της τεχνολογίας του, αφαιρεί τον στατικό ηλεκτρισμό και μας αφήνει υπερευχαριστημένες με απαλά μαλλιά. SUPER, RIGHT?

Για καλή μας τύχη το www.hautenature.gr έγινε σημείο πώλησης των PARLUX και άρα με λίγα κλικ, μπορούμε εύκολα να αποκτήσουμε το δικό μας κορυφαίο ιταλικό σεσουάρ. 
Ακολουθήστε το παρακάτω link:
https://www.hautenature.net/e-/3878-parlux-adcance-light-2200-watt.html