Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2010

*maquillage! (part 1)


"There are no ugly women,only lazy ones",δήλωσε κάποτε η Helena Rubinstein δίνοντας μας την καλύτερη ατάκα που θα μπορούσαμε  να γράψουμε στον καθρέφτη του μπάνιου μας!


Πραγματικά, η καλύτερη  εκδοχή του εαυτού μας είναι η περιποιημένη. Θέλουμε να έχουμε ένα υγιές και γυμνασμένο σώμα, έχουμε φροντίσει το δέρμα μας και διατηρούμε γερά τα μαλλιά μας. Το φινίρισμα όμως, είναι αυτό που κάνει τη διαφορά. Φυσικά εννοώ το μακιγιάζ!


Σε μία μίνι ανακαίνιση του μπάνιου μου, έφτιαξα ένα ρηχό συρταράκι κάτω από το νιπτήρα για να χωρέσει όλα όσα χρησιμοποιώ για  το  μακιγιάζ μου και παρήγγειλα έναν μεγάλο καθρέφτη με  φώτα γύρω του, σαν αυτούς στα θεατρικά καμαρίνια.  Έφτιαξα δηλαδή ένα make up corner για να έχω εύκολη πρόσβαση σε όλα και να μην χρειάζεται να αγοράζω καινούρια προϊόντα, πιστεύοντας ότι κάτι μου λείπει . Αντίθετα, έβαλα σκοπό  να βρω τα καλύτερα προιόντα σε κάθε είδος και να μειώσω τον όγκο τους στο ελάχιστο! Και όντως, υπάρχουν κάποια που έχουν τελειώσει και έχω  αγοράσει  ξανά.Τα καλύτερα λοιπόν  προιόντα μακιγιάζ που θα σας πρότεινα είναι τα εξής:




1.Tweezerman slant twisser -το καλύτερο τσιμπιδάκι φρυδιών για εμένα βρίσκει σύμφωνες  επί 8 χρόνια  τις editors του περιοδικού Allure στα βραβεία Best Of Beauty.
2.Chanel le crayon kohl και Chanel le crayon yeux-τα δύο αγαπημένα μου μαύρα μολύβια,ένα για το κάτω μέρος και  το εσωτερικό των ματιών και ένα για το πάνω. 
3.Yves Saint Laurent mascara volume effet faux cils -η μάσκαρα που αγόρασα πάνω από δέκα φορές.
4.Mac studio sculpt concealer-σου δίνει ότι χρειάζεσαι από το concealer σου,κάλυψη και διάρκεια χωρίς να γερνάει τα μάτια.
5.Mac paint pot-soft ochre-θα μπορούσαμε να το πούμε και concealer για το κινητό και ακίνητο βλέφαρο!τέλειο ως βάση πριν οποιαδήποτε σκιά.
6.Armani Designer shaping cream  foundation SPF20-συνήθως αγοράζω ότι πιό καινούριο κυκλοφορεί  όταν μου τελειώνει η  βάση του make up. Σε αυτή όμως του Armani, έμεινα πιστή έναν ολόκληρο χρόνο!
7.Yves Saint Laurent Creme de blush velvety peach-είναι το ωραιότερο ρουζ που φόρεσα ποτέ,δυστυχώς είναι limited edition.
8.Cle de peau translusent loose powder-φανταστική ποιότητα για την κλασσική διάφανη πούδρα σε σκόνη.
9.Shiseido silky  eye shadows -στρωτές  σκιές έχω αγοράσει από την Εstee Lauder, την Βobbi brown αλλά και από τα Μac. Νομίζω όμως ότι  τις καλύτερες  βελούδινες σκιές ματιών βρήκα στη Shiseido.
10.Shu uemura natural brush 10 -το βασικό πινέλο για σκιές ματιών. 
11.Claudio Riaz instant shadows brush- από την καινούρια αυτή σειρά επαγγελματικών πινέλων αγάπησα αυτό το πινέλο γιατί κάνει τέλειο blending και άρα, τέλεια smokey eyes!
12.Bobbi brown -blush brush-το απαραίτητο πινέλο για ρούζ ή πούδρα .
13.Prescriptives Bronzer Brush-φτιάχτηκε ειδικά για να απλώνει ομοιόμορφα τις πούδρες που δίνουν ηλιοκαμένη όψη.
14.Guerlain  terracotta tan booster-είναι hitech πούδρα που ενεργοποιεί το μαύρισμα. Νιώθεις ότι σε  ομορφαίνει.
15.Nars multi-purpose stick for eyes ,cheeks,lips and body-είναι το bestseller highligter που τονίζει τα μήλα αλλά και τους ώμους!
16.Lancome Αrtliner-το eyeliner  που με μία κίνηση σχεδιάζει την ιδανική 60's γραμμή. 
17.Laura mercier secret brightening powder-το ανακάλυψα τελευταία,είναι ειδική πούδρα για την περιοχή των ματιών  που φωτίζει το βλέμμα.
18.Yves Saint Laurent Top Secrets re-plumping concentrate lip and contour shaper-χρησιμοποιείται πάνω και γύρω από τα χείλη λειαίνοντας τα. Εγώ το έχω από το Σεπτέμβρη  στην τσέπη του τζάκετ μου!
19.Guerlain Kiss Kiss Baby Delicate Nudes- απαλή φόρμουλα για όσες  απεχθάνεστε  τα "ξηρά" κραγιόν!Έχει και SPF 10!
20.Clarins Beauty Flash Balm-μπορεί τα primers να είναι η τελευταία μόδα στο μακιγιάζ,θεωρώ όμως αυτό το προϊόν φοβερά αποτελεσματικό, αν και κυκλοφορεί χρόνια στην αγορά. Εγγυάται λαμπερό,ξεκούραστο πρόσωπο!


Για το -εξίσου σημαντικό- ντεμακιγιάζ έχω καταλήξει μετά από δεκάδες δοκιμές σε είδη φαρμακείου:
-La Roche Posay TOLERIANE-αμπούλες μίας δόσης για το ντεμακιγιάζ των ματιών  που δεν ερεθίζουν και ξεβάφουν τέλεια-όλα τα προϊόντα εκτός από τα waterproof-.
-Bioderma Sensibio H20-λοσιόν ντεμακιγιάζ που ξεβάφει μάτια και πρόσωπο,χωρίς ξέβγαλμα,χωρίς άρωμα. Είναι ιδανικό για express ντεμακιγιάζ μετά από ξενύχτι!  


Ελπίζω να σας ενέπνευσα να τακτοποιήσετε τα δικά σας συρταράκια μακιγιάζ!
k(τ(Mιά χαρά ασχολία σας βρήκα για Δευτέρα βράδυ,εκτός αν θέλετε να δείτε τι άλλο θα συμβεί στα 4 αδέρφια του Παπακαλιάτη!
hhahave a nice week

*Αναμφίβολα μετά από δοκιμές δεκάδων δειγμάτων, είμαι λάτρης των προϊόντων ομορφιάς και έμαθα να ξεχωρίζω το αξιόλογο ! Ωστόσο, οι απόψεις του παραπάνω post τοποθετούνται χρονικά την περίοδο που γράφτηκε. Για σύγχρονες τάσεις σχετικά με καλλυντικά προϊόντα περιηγηθείτε στις σελίδες του eshop μου www.hautenature.net.
 Εκεί, η βιολόγος αδερφή μου Ειρήνη Πασχαλέρη, επιλέγει καλλυντικά με όρο να μην περιέχουν χημικά στη σύστασή τους. SEE YOU ALL THERE !