Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

*massage me!

Είναι κάποιες μέρες που δεν θέλεις να μιλήσεις σε άνθρωπο,που κρυώνεις και που θα προτιμούσες να είχες μια αυτόνομη γάτα στη θέση του αισθηματία σκύλου σου...μία τέτοια μέρα λοιπόν, μου χτύπησε την πόρτα μία εποχιακή γρίπη βρίσκοντας το τέλειο θύμα...σαν να μην έφτανε αυτό,οι kamasutra στάσεις που έπαιρνα ασυναίσθητα γράφοντας στο lap top,(ξαπλωμένη,λυγισμένη κτλ.!)με οδήγησαν σε ένα βαρύ "πιάσιμο" που με αποτελείωσε...

Δύο 24ωρα μετά,τα συμπτώματα υποχώρησαν και τα επίπεδα ενέργειας άρχισαν να ισορροπούν, το σώμα μου όμως δικαιωματικά πήρε το θάρρος να μου ζητήσει ένα επαγγελματικό μασάζ.
Μέχρι τότε, το μασάζ για εμένα ήταν συνδυασμένο με εικόνες ασιατικού interior design, πολυτελή αποδυτήρια,παχύ μπουρνούζι,μουσικές με πουλιά και κύματα σε αποβάθρες,κεράκια και λάδια. Αυτή τη φορά όμως ήθελα κάτι παραπάνω. Σκέφτηκα τον bon vivant, τενίστα και ταξιδεμένο φίλο μου Ν.Ρ. από τον οποίο θα έπαιρνα info.
Πράγματι μέσω facebook chat βρήκα τα στοιχεία του χειροπρακτικού που θα συναντούσα(λόγω ακύρωσης ενός ραντεβού του), το ίδιο μεσημέρι.


-Είσαι το ραντεβού των 3.30;με ρώτησε o συμπαθητικός γίγαντας (φανταστείτε τον hercules από το disney cartoon)όταν μου άνοιξε την πόρτα. Χωρίς πολλά πολλά, με οδήγησε σε ένα φωτεινό δωμάτιο με ένα περίεργο κρεβάτι μασάζ(εκτός από το γνωστό άνοιγμα για το πρόσωπο, είχε και δύο θέσεις στο κάτω μέρος για τα χέρια).
Βάση οδηγιών,άφησα τα ρούχα μου σε μία καρέκλα εκεί δίπλα(!) και αφέθηκα σαστισμένη στα χέρια τους.Υπήρξε βλέπετε και μία γυναίκα που ανέλαβε το δεύτερο μισό της θεραπείας...
Το τι ακολούθησε απέχει πολύ από αυτό που ήξερα ως χαλαρωτικό μασάζ...ζεστά επιθέματα, γυρίσματα κεφαλής με τρομακτικούς ήχους,στοχευμένες αγκαλιές που ισιώνουν τη σπονδιλική στήλη και τελικά επίπονο μασάζ της επιβαρυμένης πλάτης με επαγγελματικό μίγμα καμφοράς!
Τόσο καινούρια όλα που δεν πρόλαβα να αντιδράσω... Έφυγα με υπερδιέγερση,πήρα σαν ρομπότ από το φαρμακείο το χάπι ομοιοπαθητικής που μου συνέστησε και κοιμήθηκα για  4 ώρες... Στην επόμενη συνεδρία πήγα με cool ύφος και κατά 80% θεραπευμένη. Πάλι όμως με ξάφνιασε γιατί μου έκανε βελονισμό βάζοντας δεκάδες mini βελόνες σε όλη μου την πλάτη...φεύγοντας μου έδωσε μία κάρτα του που έγραφε,DR OF NAPRAPATHY,Μέλος της ολυμπιακής ομάδας "Πεκίνο 2008"!
 Έτσι εξηγείται το όλο θέμα,μίλα άνθρωπε μου να το ξέρουμε από την αρχή!!!!


-ΒEST THERAPEUTIC MASSAGE:
Σάββας Πανάβογλου,Ερμού 73,Θεσσαλονίκη,τηλ.2310.272833,η δική μου θεραπεία κόστισε ευρώ 40 ανά επίσκεψη,
-FOR YOU FELLOWS IN ATHENS,σε περίπτωση ψύξης,κρυολογήματος κτλ.,well being ouzo massase στο spa του Grand Bretagne,ευρώ 110.
GREEK & CHIC!