Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

*plexoudes know how!


Αγαπητέ κομμωτή/τρια της επιλογής μου,
τώρα που αλλάζει η εποχή και με  έχω βαρεθεί, ψάχνομαι γενικώς για αλλαγές. Το πρώτο που μου φταίει είναι τα μαλλιά μου. Θέλω κάτι να κάνω, αλλά έχω πια μάθει ότι οι ανταύγειες και τα χρωματάκια που θα μου προτείνεις πάλι, θα επιβαρύνουν  την  ποιότητα των μαλλιών μου. Κάθισα λοιπόν και  σκέφτηκα ότι ένα ιδιαίτερο χτένισμα ίσως ανεβάσει την ψυχολογία μου και κατέληξα στο ότι θα μου άρεσε να μου κάνεις μία πλεξούδα. Δεν ξέρω βέβαια πως έχεις στο μυαλό σου κάτι τέτοιο, για αυτό έψαξα να βρω ακριβώς τι εννοώ, σε φωτογραφίες. Θα σου δείξω λοιπόν  τι θέλω και τι δεν θέλω:




οι πρώτες που έπλεξαν τα μαλλιά τους από το 2009 ήταν οι αδερφές Olsen. Εδώ μου αρέσει το αχτένιστο look της δεξιάς, αλλά νομίζω ότι θα αισθάνομαι περίεργα αν μου τυλίξεις γύρω από το κεφάλι μου μια πλεξούδα...πάμε παρακάτω...




Τις  ωραιότερες πλεξούδες είδα φέτος στο s/s defile tou Alexander Wang. Αλλά πρόσεξε,εδώ το μυστικό είναι η μεγάλη  πλαϊνή φράντζα να μείνει χαλαρή, εκτός χτενίσματος.
Αργότερα,όταν μαυρίσω περισσότερο θα σου ζητήσω να μου πλέξεις μια πλεξούδα γύρω από το μέτωπο που μου αρέσει τρελά , αλλά θα περιμένω, γιατί ξέρω ότι  θα δείξει πολύ πιο sexy μέσα στο καλοκαίρι.
Σου δείχνω και photos με μαζεμένα  μαλλιά + πλεξούδες που θεωρώ πολύ cool,αλλά πρόσεξε,
 ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!
...μην το παρακάνεις εκεί πίσω, θέλω το χτένισμα μου να δείχνει απλό και να μην θυμίζει τα τρομακτικά χτενίσματα που βλέπει κανείς στα ειδικά περιοδικά με χτενίσματα κομμωτηρίου  ;-))))
Θα μου άρεσε πάρα πολύ όμως να μπορούσες να συνδυάσεις πλεξουδίτσες και λουλούδια, που προσωπικά λατρεύω πάνω στα μαλλιά. Σου βάζω δύσκολα έτσι; Θα δούμε το ταλέντο σου τώρα! Γιατί δεν ξέρω τι σας συμβαίνει,κάθε φορά που καλείστε να χτενίσετε σε κάποιο fashion show κάνετε εξαιρετική δουλειά. Όταν σας ζητάμε μεμονωμένα κάποιο χτένισμα, μας χτενίζετε σαν κουμπάρες του '90...










----->ένα στημένο,μεγαλίστικο  χτένισμα, κολλημένο με πολύ λάκ είναι πολύ εύκολο για εσάς. Δεν θέλουμε όμως αυτό...θέλουμε να μας ξεχτενίσετε,τεχνηέντως...
και θέλουμε να μας λέτε την αλήθεια, τα χτενίσματα και τα σινιόν δείχνουν καλύτερα στα ανοιχτόχρωμα μαλλιά. Την επόμενη φορά που μια πελάτισσα σας με μαύρα μαλλιά σας ζητήσει πλεξούδες,αντί να τη χτενίσετε σαν τη Γκόλφω ή τη Frida Cahlo (στην καλύτερη περίπτωση),προσπαθήστε να την πείσετε  ότι θα δείξει πολύ πιο sexy με λεία, γυαλιστερά ίσια μαλλιά!
ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!
Γενικά,όταν έχουμε όρεξη για κάποιο ιδιαίτερο χτένισμα, έχουμε την ανάγκη για ανανέωση και αλλαγή. Μπορεί να μην έχουμε όλες το πρόσωπο της Bo Derec...
...άλλα έχουμε το προσωπικό μας στυλ και θέλουμε τη βοήθεια σου να το αναδείξουμε---->
:-))))))

print this article!
check it out before you visit your hairdresser!